جواهرات مورد علاقه زنان متولد مرداد

جواهرات مورد علاقه زنان متولد مرداد

62

فرش قرمز را پهن کنید، زیرا شیرها آماده ورود بزرگ و شکوهمند خود هستند! زنان متولد مرداد با نماد شیر، دارای علامت ستاره‌ای وفادار و خشن هستند و در جشن تولد او، چه هدیه‌ای بهتر از جواهرات که زیبایی و شخصیت بزرگ آنها را به نمایش می‌گذارد. بنابراین ما گزینه‌هایی را جهت انتخاب جواهرات برای شما جمع آوری کرده ایم که مطمئناً زن متولد مرداد در زندگی شما با افتخار از آن استفاده می‌کند.

زنان متولد مرداد و جواهرات مورد علاقه آنها


گردنبند لایه لایه

این گردنبند لایه‌ای ساده و در عین حال مسحور کننده با یک گردنبند پریدوت تک شروع می‌شود که دارای سنگ ماه تولد مرداد است. پس از آن یک آویز ستاره‌ای است که با الماس پر می‌شود و نشان دهنده عشق و در مرکز توجه است. سرانجام این گردنبند چند لایه با یک آویز مدالیون مزین شده با الماس‌های درخشان تکمیل می‌شود.


حلقه الهام گرفته از نعمت

این انگشتر به شکل بیضی است و با طراحی پیچیده با الماس که در قسمت بالا و پایین تزئین شده است باعث ایجاد یک هاله درخشان و برجسته می‌شود. این انگشتر تا حدی با الماس آراسته شده است که این امر عظمت این حلقه را بیشتر می‌کند.  


گوشواره میخی کلاسیک پریدوت

یکی از راه‌های شگفت انگیز برای به دست آوردن قلب زنان متولد مرداد این است که به او یک جفت گوشواره زیبا بدهید. یک گوشواره میخی زیبا و با مدل پریدوت بیضی شکل که مناسب استفاده در هر رویدادی است. این مدل گوشواره علاوه بر همه کاره بودن، با رنگ زیتونی پریدوت و درخشش بی نظیر الماس، شخصیت پر جنب و جوش زنان متولد مرداد را سرحال‌تر می‌کند.


آویز و زنجیر

زنانی که در ماه مرداد متولد می‌شوند بسیار اعتماد به نفس دارند و به ندرت گله و شکایت می‌کنند. این طرح آویز نماد مرداد (شیر) را نشان می‌دهد و با کمک الماس‌های درخشان به جذابیت آن می‌افزاید. در حالی ممکن است این آویز و زنجیر ساده به نظر برسد، اما نمای آن کاملاً تاثیرگذار است.


دستبند بولو سه سنگ

بین یک انتخاب نمادین و جذابیت لوکس، این دستبند خاص قرار است مورد علاقه شیرها (زنان متولد مرداد) قرار گیرد. این یک محصول هنری محض است که سه پریدوت را به نمایش می‌گذارد و در هاله‌ای از نور الماس قرار گرفته‌اند. سه سنگ نشان دهنده گذشته، حال و آینده است.

در پایان، بهترین نوع خرید جواهرات به عنوان هدیه برای زنان متولد مرداد، چیزی است که به او اجازه می‌دهد شخصیت خود را به رخ بکشد و هنگامی که می‌گوییم این جواهرات پیشنهاد شده دقیقاً همبن کار را می‌کند، به ما اعتماد کنید. بنابراین با خرید جواهرات مورد علاقه زنان متولد مرداد زندگی خود، او را غافلگیر کنید. ما در کنار شما هستیم؛ کافیست با ما در تماس باشید.

سنگ ماه تولد خرید هدیه سنگ تولد مرداد جواهرات مرداد ماه
ثبت نظر