4 قطعه طلا و جواهرات که باید در مجموعه جواهرات خود داشته باشید

4 قطعه طلا و جواهرات که باید در مجموعه جواهرات خود داشته باشید

39

امروزه بسیاری از زنان جسور و پر تحرک بر جهان حکومت می‌کنند. ما کاملاً می‌دانیم نیاز شما زنان برای جسور بودن چیست. بنابراین بنا به نیاز شما طلا و جواهراتی با طرح و رنگ‌های برجسته را معرفی می‌کنیم که داشتن آنها در مجموعه جواهرات طلا شما، نشان دهنده شخصیت و عشق شما به قدرت و جسارت زنانه در فعالیت‌های شخصی و اجتماعی است.

لیست 4 مورد از داغترین جواهرات طلا با سبک مدرن روز که هم برای دفتر کار هم جلسات دوستانه مناسب است. 


1.     دستبند شاخه زیتون

شاید شما تمایل و علاقه به طلا و جواهراتی با معنای عمیق دارید. اگر چنین است دستبند شاخه زیتون مناسب سلیقه شما خواهد بود. در حالی که کتاب مقدس زیتون را به معنای صلح و امید معرفی کرده است، طبق افسانه‌های یونان شاخه زیتون نمادی از پیروزی است.

چیزی که این محصول الهام گرفته از طبیعت را بیش از پیش جذاب می‌کند، افزودن گل با سنگ یاقوت کبود است و این گوهر آبی احساس جدیدی را در شما به وجود می‌آورد.


2.     حلقه انگشتر پروانه

در این مرحله حلقه عجیب و پر زرق و برقی را داریم که هر زنی با ذوق عجیبی دوستش خواهد داشت. در همان نگاه اول نقش پروانه با ترکیبی رنگارنگ از الماس درخشان و قطعه های یاقوت با شکوه که روی بال‌ها قرار دارد، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.


3.     گردنبند شیک لاریات

اگر همیشه به دنبال وسیله‌ای زینتی هستید که با پیراهن دکمه دار یا یقه گرد خود ترکیب کرده تا استایل شیکی داشته باشید، ما بهترین مورد را برای شما پیشنهاد داریم. یک گردنبند لاریات خاص که دارای یک دایره با ترکیب الماس درخشان، گزینه مناسب سبک شما است. مروارید عجیب و غریب آویزان از حلقه دایره‌ای عبور، و هم به عنوان قلاب و هم به عنوان یک تکه تزئینی در گردنبند عمل می‌کند.


4.     گوشواره

انواع مدل گوشواره با طرح‌های مدرن باید بخشی از مجموعه طلا و جواهرات شما باشد. این گوشواره که با حال و هوای مد روز طراحی شده است، از الماس براق و سنگ پریدوت تشکیل شده است. این مدل گوشواره می‌تواند چه در محل کار و چه یک شب ملاقات عاشقانه، جذابیت شما را دو برابر می‌کند.

برای سفارش طراحی و خرید هر کدام از طلا و جواهرات ساخته شده با سنگ قیمتی کافیست با ما در تماس باشید.  

خرید طلا و جواهرات قیمت طلا و جواهرات فروش طلا و جواهرات طلا و جواهرات
ثبت نظر