4 دلیل انتخاب سنگ الماس برای حلقه نامزدی

4 دلیل انتخاب سنگ الماس برای حلقه نامزدی

53

حلقه نامزدی الماس نشان دهنده عشق و تعهد است. اولین بار حلقه نامزدی الماس توسط کدوک ماکسیلیان اتریشی در سال 1477 به مریم بورگوندی اهدا شد. این روند در سراسر اروپا توسط خانواده‌های اشرافی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در مناطق مختلف جهان گسترش یافت. اما چه چیزی سنگ الماس را به یکی از بهترین سنگهای قیمتی برای انگشتر نامزدی تبدیل کرده است؟ برای پاسخ به این سوال به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

اهمیت و نمادگرایی

سنگ الماس نشانگر عشق، ابدیت و پاکی است. اعتقاد بر این است که این زیبایی باشکوه شما را نترس و برای شما موجب فراوانی رزق و روزی، نور و کمال است. این وضوح، خلاقیت، معنویت و استقامت بیشتری را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می‌آورد. این سنگ ارزشمند با ایمان، رشد و موفقیت همراه است.

همچنین گفته می‌شود این الماس باعث تقویت روابط و ایجاد پیوندی همیشگی می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که خواستگاری و نامزدی با انگشتر سنگ الماس بهترین راه برای شروع سفر با شریک زندگی است.

هیچ چیز به اندازه الماس درخشش ندارد

الماس به دلیل انعکاس نور زیبا، اولین انتخاب برای خرید حلقه نامزدی است. هر وجه سنگ الماس به عنوان آینه عمل کرده و پرتوهای نور را به سمت بیننده بر می‌گرداند و درخششی جذاب ایجاد می‌کند. زیبایی مقاومت ناپذیر سنگ الماس به درخشش و آتش آن بستگی دارد. درخشش، توانایی انعکاس نور  سفید به بیننده است و آتش به میزان پراکندگی نور اشاره دارد. الماس با درخشش و میزان بالا پراکندگی نور بسیار چشمگیر است.

درخشش خارق العاده الماس، آن را به بهترین انتخاب برای حلقه نامزدی تبدیل می‌کند. شریک زندگی شما قرار است حلقه نامزدی خود را برای دهه‌های آینده استفاده کند. پس چرا سراغ گوهری نروید که درخششی همیشگی داشته باشد.

اشکال متنوع الماس برای انتخاب خاص‌تر

وقتی برای خرید حلقه نامزدی به سنگ الماس آن چشم می‌اندازید، شکل الماس است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. اشکال و برش‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید؛ بیضی، مارکی، گلابی، پرنسس، کوسن و قلب.

اگر می‌خواهید انگشت شما باریک به نظر برسد، سنگ الماس با برش بیضی یا مرکی توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید سنگ الماس بزرگ به نظر برسد و به شما احساس قدرت بدهد، می‌توانید سنگ الماس با برش پرنسس یا کوسن را انتخاب کنید.

سنگ الماس، سنگی برای تمام سال

سنگ الماس در مقیاس mohs از سختی معدنی نمره 10 می‌گیرد. سنگ الماس قویترین و بادوام‌ترین سنگ در بین تمام سنگ‌های قیمتی است. بنابراین از آنجایی که قرار است هر روز حلقه نامزدی خود را به دست کنید، بنابراین باید نگینی را بخرید که محکم و مستعد خراش نباشد.

مایل به خرید حلقه نامزدی با سنگ الماس هستید؟

سایت شفیع را مشاهده کنید و از بین مجموعه جذاب جواهرات ساخته شده با سنگ‌های آلی و انرژیک استخراج شده از طبیعت و با ضمانت اصل بودن، حلقه نامزدی مناسب سبک خود را انتخاب و از طریق تماس با کارشناسان سفارش خود را ثبت کنید.

حلقه نامزدی خرید حلقه قیمت حلقه حلقه ازدواج
ثبت نظر