5 جواهر خیره کننده برای هدیه جشن اولین سالگرد ازدواج

5 جواهر خیره کننده برای هدیه جشن اولین سالگرد ازدواج

63

اولین سالگرد ازدواج شما را تبریک می‌گویم! این 365 روز به شما دلایل بیشتری برای قدردانی از همسرتان داده است و اکنون زمان آن است که سالگرد ازدواج را جشن بگیرید. اگر می‌خواهید این مراسم مهم را به یادماندنی‌تر کنید، انتخاب یک جواهر تزئین شده با سنگ زبرجد به عنوان هدیه سالگرد ازدواج چگونه است؟

این سنگ قیمتی سبز زیتونی نه تنها فوق العاده زیبا است، بلکه اتفاقاً یک نگین هدیه سنتی برای اولین سالگرد ازدواج است و آن را برای ین مناسبت بسیار مناسب می‌کند. برای کمک به شما در انتخاب هدیه‌ای مناسب که نماد رابطه عاشقانه شماست، ما پیشنهادات ویژه جواهرات را گرداوری کرده‌ایم.

جواهرات مناسب خرید هدیه سالگرد ازدواج


آویز به شکل صدف

در این هدیه سالگرد ازدواج، از طراحی گرفته تا انتخاب نگین، همه چیز در مورد این قطعه، غیر معمول و مسحور کننده است. این آویز به شکل صدف دریایی طراحی شده است و دارای یک سنگ زبرجد بیضی شکل است که به صورت مورب در قسمت مرکزی قرار گرفته است. قاب مورب الماس و زبرجد را احاطه کرده و به جذابیت کلی آویز می‌افزاید.


گوشواره میخی

در جعبه جواهرات هر زن خوش سلیقه‌ای، باید یک جفت گوشواره میخی وجود داشته باشد، به ویژه وقتی مدل این مدل گوشواره فانتزی باشد. این جفت تماشایی گوشواره میخی به عنوان هدیه سالگرد ازدواج، دو سنگ زبرجد با برش زمرد را به نمایش می‌گذارد که با رنگ سبز با طراوت خود خیره کننده است. این مدل گوشواره میخی ساده، باکلاس و بسیار متنوع است و مناسب برای بانویی که ظرافت را دوست دارد.


حلقه نیمه ابدیت

آیا می‌توانید یک راه بهتر از خرید حلقه زبرجد برای تبریک و هدیه سالگرد ازدواج به همسرتان پیدا کنید؟ نه، درست است؟ این حلقه ابدیت، 7 سنگ زبرجد کار شده بر روی خود را به نمایش می‌گذارد و با درخشندگی پر طرفدار خود و انعکاس هاله نور سبز، یک محیط آرام و سرشار از عشق را به اشتراک می‌گذارد.


حلقه مد روز

اگر همسرتان زنی مطابق با مد روز است، چرا جواهراتی را برای هدیه سالگرد ازدواج انتخاب نکنید که نشان دهنده سبک و شخصی او باشد؟ نگران نباشید، ما قطعه‌ای مناسب مد روز و سلیقه همسرتان معرفی می‌کنیم. حلقه مد روز ساخته شده با نگین زبرجد به شکل بیضی است و با انرژی جنب و جوش بر گرفته از نگین زبرجد، همسرتان را مسحور می‌کند. رکاب این حلقه برای ظاهری شیک و پر طراوت با نگین الماس تزئین شده است.  


گوشواره دانگل های جذاب

در صورتی که همسر شما به سبک‌های مجلل تمایل داشته باشد، ما یک قطعه گوشواره مدل دانگل جذاب و پر زرق و برق برای اولین سالگرد ازدواجتان پیشنهاد می‌کنیم. این گوشواره‌های آویزان دارای دو سنگ زبرجد بیضی شکل هستند که توسط هاله‌ای درخشان از الماس احاطه شده‌اند تا رنگ متمایز سبز طلایی آنها مشخص‌تر شود. حلقه این گوشواره با نگین الماس تزئین شده است تا هدیه سالگرد ازدواج شما ظاهری خیره کننده داشته باشد. برای سفارش و خرید هر یک از این مدل‌ها، کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.
خرید جواهرات هدیه سالگرد سنگ زبرجد
ثبت نظر