5 گردنبند سنگی و قیمتی، مناسب برای تعطیلات

5 گردنبند سنگی و قیمتی، مناسب برای تعطیلات

66

هیجان انگیزترین زمان سال، تعطیلات و روزهای جشن است. تعطیلاتی مثل عید نوروز، عید قربان و نیمه شعبان که جشن گرفته می‌شود و مراسم مهمانی که در این ایام برگزار می‌شود. اما انتخاب چه نوع گردنبند ‌سنگی مناسب برای این تعطیلات و درخشش شما در این مراسم خواهد بود؟ شاید انتخاب یک گردنبند مدالیون با آویزهای طلایی مدور و تزئین شده با سنگ‌های قیمتی دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای تاثیرگذاری فوق‌العاده در این تعطیلات به آن نیاز دارید.

ما پیشنهاد خرید 5 گردنبند درخشان از سنگ‌های قیمتی را جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا هزاران تعریف و تمجید را بدست آورید. پس به خواندن ادامه دهید.

انواع گردنبند سنگی، مناسب برای تعطیلات


آویز ساکورا

این آویز مظهر زیبایی شکوفه‌های گیلاس ژاپنی است. گردنبند سنگی مدل ساکورا با طراحی زیبا و در عین حال ظریف گل، ماهیت زنانگی و هنر انتزاعی را به تصویر می‌کشد. الماس‌های خیره کننده و آمیتیست‌های جذاب در اشکال مختلف در سراسر آویز پراکنده شده‌اند تا جلوه‌ای درخشان داشته باشند.


آویز درخت زندگی

پیشنهاد بعدی گردنبند سنگی در لیست ما، آویز درخت جذاب زندگی است که کاملاً با روند روزهای تعطیل مطابقت دارد. این مدل گردنبند دارای طراحی دایره‌ای با لبه‌ای معنی دار است. نقوش درخت براق با الماس تزئین شده و توسط هاله‌ای درخشان احاطه شده است. این آویز جذاب در عین سادگی، نشان دهنده مثبت بودن، سلامتی و شروع جدید است، چیزی که همه ما به دنبال آن هستیم.


آویز دایره‌های به هم پیوسته

‌تصور ما در مورد مطلوب‌ترین مدل دایره‌ای گردنبند سنگی، آویز به هم پیوسته است. این یک سبک منحصر به فرد را نشان می‌دهد که در آن دو دایره باز به هم متصل شده‌اند. یک دایره ساده در هم تنیده با دایره درخشان با الماس، جلوه‌ای خیره کننده ایجاد می‌کند. یاقوت نارنجی رنگ در مرکز این گردنبند سنگی، تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و تکمیل کننده این طرح شیک است.


آویز با لذت طبیعت

این گردنبند سنگی با آویز زمرد، باز تعریف ظرافت و نمادی خیره کننده از صلح و پیروزی است. این مدل گردنبند دارای یک زمرد گرد است که توسط زمردهای مارکیزی شکل همانند برگ‌های روی شاخه احاطه شده است. نقوش شاخه‌ای درخشان شبیه شاخه‌های زیتون است و سنگ سبز، مرکز آویز را به صورت دایره‌ای احاطه کرده است. این آویز الهام گرفته از طبیعت که برای لذت بردن طراحی شده است، مطمئناً حضور خود را در این لیست توجیه می‌کند.


آویز نعل اسب، نماد خوش شانسی

این آویز نعل اسب زرق و برق‌دار، آخرین گردنبند سنگی در لیست پیشنهادات ما است. در طراحی این نعل اسب، پوشانده از یاقوت سرخ درخشان است. آویز با قطعات براق الماس تزئین شده است و باعث افزایش ضریب لوکس آن می‌شود. این همه ماجرا نیست، چرا که این آویز فریبنده اهمیت زیادی دارد و نشان دهنده خوش شانسی و محافظت است.

مطمئن باشید لیست دقیق گردآوری شده از گردنبند سنگی، با الهام از مدالیون به شما کمک می‌کند تا هر کجا که می‌روید نگاه‌ها را به سمت خود بدزدید. برای خرید جواهرات زیبا در طرح‌ها و سبک‌های چشم نواز، از مجموعه جواهرات شفیع دیدن کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید گردنبند قیمت گردنبند گردنبند زنانه
ثبت نظر