5 انتخاب برتر برای جواهرات سنگ آمیتیست

5 انتخاب برتر برای جواهرات سنگ آمیتیست

48

رنگ بنفش مخملی سنگ Amethyst باعث شده که از زمان کشف آن، افرادی زیادی را شیفته خود کند. حتی سنت ولنتاین نیز یک انگشتر آمیتیست به دست داشت و عاشق زیبایی این گوهر بود. این گوهر جادویی منشاء همه احساسات و عشق است و همچنین سنگ ماه تولد بهمن است. با توجه به این ویژگی‌ها بیایید نگاهی به 5 انتخاب برتر در خرید جواهرات آمیتیست بیاندازیم که با این سنگ جذاب تزیین شده‌اند.


آویز سفر در زمان

در اولین معرفی این لیست، آویز ساده و در عین حال سورئال وجود دارد که با سنگ‌های آمیتیست جذاب تزیین شده است. این سنگ‌های قیمتی بنفش به صورت مرتب و استاندارد تنظیم شده و طرح سه سنگی این گردنبند آمیتیست شیک بیانگر زمان گذشته، حال و آینده است و به زیبایی نماد زمان در خلق این اثر نمایش داده می‌شود.


دستبند درخشان خوش شانس

انتخاب بعدی این لیست دستبند جذابی است که بر روی آن قطعات سنگ آمیتیست کار شده است و الماس‌های درخشان حاشیه که بین نگین‌های بنفش آمیتیست قرار گرفته و ظاهر منحصر به فردی به دستبند داده است. این مدل دستبند نمادی جذاب برای خوش شانسی است.


گوشواره خیره کننده

لیست ما بدون این گوشواره‌های پر جنب و جوش و همه کاره ناقص خواهد بود. گوهرهای بنفش با شکوه قلب شکل، تجسم عشق واقعی است. آنها در گوش ظرافت بی‌دردسری را از خود نشان می‌دهند.  


هاله درخشان انگشتر آمیتیست

این انگشتر آمیتیست با ترکیبی از لطافت و جسارت زنانه بسیار خاص و فریبنده است. گوهر بنفش در هسته هاله‌ای پر زرق و برق قرار دارد. الماس‌های اضافی که بر روی بدنه حلقه تزئین شده است، جذابیت لوکس این طرح را بالا می‌برد.


آویز قطره‌ای

چه چیزی بهتر از این آویز قطره اشک که خاتمه لیست معرفی جواهرات آمیتیست ما باشد؟ این یک سنگ آمیتیست گلابی شکل را نشان می‌دهد که در یک محیط و قالب شاخک نگه داشته شده است.

یک الماس گرد در بالای این گوهر بنفش عمیق و مخملی قرار دارد و به طور بی‌وقفه برق می‌زند. زیبایی این آویز سنگ آمیتیست که با ظرافت طراحی شده است در ترکیب  با زنجیر مدرن دو چندان می‌شود.

عاشق این خلاقیت جواهرات آمیتیست شدید؟ کافیست با ما در تماس باشید و با خرید یکی از محصولات آمیتیست و اضافه کردن به جعبه جواهر خود و یا هدیه به یکی از عزیزان خود، شادی را در زندگی به جریان بندازید.

خرید آمیتیست قیمت سنگ آمیتیست مدل جواهرات آمیتیست ویژگی آمیتیست
ثبت نظر