5 انتخاب برتر برای جواهرات سنگ گارنت

5 انتخاب برتر برای جواهرات سنگ گارنت

50

سنگ گارنت سنگی پر زرق و برق است. این گوهر زرق و برق‌دار  مانند دانه انار است و به این دلیل نام خود را از کلمه لاتین "granatus" به معنای دانه گرفته است. گوهر گارنت به عنوان گوهر ایمان شناخته می‌شود و نماد موفقیت، ایمان، شور، وفاداری و حقیقت است. درخشش و رنگ قرمز خاص گارنت، این گوهر زیبا را جذاب‌تر کرده است. بنابراین بدون هیچ معطلی، بیایید نگاهی به پیشنهاد 5 انتخاب جواهر ساخته شده با سنگ قیمتی گارنت بیندازیم که باعث می‌شود کمی بیشتر عاشق آن شوید!


حلقه مدل کوکتل با سنگ درجه یک گارنت

اولین مورد اضافه شده به لیست ما، این حلقه گارنت برای اضافه شدن به مجموعه جواهرات شما است. گارنت برش خورده با روش کوسن و به شکل مستطیل بر روی قالب ظریف و براق، مجهز به الماس قرار گرفته است. هاله‌ای از الماس این نگین سرخ را احاطه کرده و اثری زیبا و با شکوه خلق شده است.


گوشواره های آویز بلند

یکی دیگر از محصولات ساخته شده با سنگ گارنت که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و مطمئناً شما را متحیر خواهد کرد، این جفت گوشواره مسحور کننده است. گوهرهای گارنت برش خورده مستطیل شکل که در میان هاله‌های الماس تابشی شناور است، با جذابین چشم نواز خود توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. آنها به دسته‌های الماس و آویزهای گرد اتصال بر روی گوش وصل شده‌اند که نمای چشمگیر این گوشواره‌ها را کامل می‌کنند.


آویز کلاسیک

در مرحله بعدی این آویز گارنت زیبا با الهام از الگوهای تاریخی دوران گذشته وجود دارد. نگین قرمز گارنت در قلب قالب تزیین شده با الماس پر زرق و برق قرار گرفته و به نظر جذاب می‌رسد. این قالب آویز کار شده با الماس به شکل منحصر به فرد و با جزئیات دقیق و لبه‌های کار شده در اطراف سنگ گارنت، ظرافت انکارناپذیری را به این طرح می‌بخشد.


گوشواره میخی طرح گل

شما باید در مجموعه جواهرات خود حتماً یک جفت گوشواره میخی داشته باشید. با این جفت گوشواره میخی حیرت آور ساخته شده با سنگ گارنت و کار شده با الماس، هر کجا که بروید نگاه‌ها به سمت شما می‌چرخد. گارنت‌های به شکل گلابی تراش خورده به صورت قلمه‌ای تنظیم شده و به صورت یک گل و در یک هسته الماس براق قرار گرفته‌اند. الماس‌های اضافی که در بین سنگ‌های قرمز عمیق قرار دارند به عنوان رشته‌های گل عمل می‌کنند و نمای درخشان ایجاد می‌کنند.


انگشتر نقره نگین گارنت

آخرین مورد در لیست ما این حلقه ساده، شیک و همیشه مورد علاقه، انگشتر گارنت جذاب است. نگین قرمز گارنت بر روی یک پایه با طراحی خاص محکم شده است. الماس‌های گرد از هر طرف با این سنگ قیمتی بیضی شکل روبرو میشوند و به طور بی‌وقفه برق می‌زنند. هر دو این سنگ‌های قیمتی در کنار هم یک تضاد رنگی مسحورکننده ایجاد می‌کنند و جذابیت مجلل این طرح را تکمیل می‌کنند.

جواهرات طراحی و ساخته شده با سنگ گارنت خارق العاده‌اند. مگر نه؟ آیا می‌خواهید این جواهرات را به مجموعه خود اضافه و یا به شخصی هدیه دهید؟ شما می‌توانید به سایت جواهرات شفیع سر بزنید و از مجموعه جواهرات سنگ قیمتی ما دیدن کنید. ما برای هر سبک، بودجه و شخصیتی پیشنهادی داریم. پس با ما در تماس باشید.

خرید سنگ گارنت قیمت سنگ گارنت آویز گارنت گوشواره گارنت حلقه گارنت نگین گارنت
ثبت نظر