5 انتخاب برتر برای خرید جواهرات سنگ مروارید

5 انتخاب برتر برای خرید جواهرات سنگ مروارید

52

سنگ مروارید یک گنجینه از دریا و یکی از پر طرفدارترین سنگ‌های قیمتی در همه زمان‌ها است. این سنگ دوست داشتنی برای خانم‌ها در هر سن و مراسمی شیک و کلاسیک است. اگر می‌خواهید جواهرات ساخته شده از این سنگ باشکوه استخراج شده از دل دریا را به مجموعه زیورآلات خود اضافه کنید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است.

در اینجا لیستی از 5 خلاقیت زیبا در ساخت جواهر با مروارید آورده شده است که شما را شیفته خود کرده و فاکتورهای زیبایی را به کمد لباس شما اضافه می‌کند. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر با گزینه‌های گوناگون و زیبا جواهرات سنگ مروارید آشنا شوید.


گردنبند مروارید شگفت انگیز

لحظه‌ای که کلمه مروارید را می‌شنویم، تصویری از یک رشته نفیس در ذهن ما ظاهر می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهیم لیست خود را با آن شروع کنیم. این گردنبند زیبا و خاص از مرواریدهای آکویا ساخته شده است و زیبایی بی انتهایی را از خود به نمایش می‌گذارد. گوهرهای با شکوه روی نخ ابریشک سفید گره خورده و با یک قلاب زینتی محکم شده‌اند.


گوشواره مروارید جذاب طرح گل

این گوشواره میخی‌های مروارید با طراحی ساده و در عین حال درجه یک، یک گوشواره همه کاره است که با هر تیپ و لباس، در هر مراسم رسمی و کاری باعث خاص بودن شما می‌شود. گوهر مروارید در وسط گوشواره درخشان و چشم نواز به نظر می‌رسد. الماس‌های براق هاله‌ای از گل را در اطراف این گوهر فریبنده ایجاد می‌کنند و جذابیت آن را بیشتر می‌کند. این گوشواره مروارید که از فلز صیقلی طراحی شده‌، برای خانم‌هایی که شبک جسورانه و شیکی دارند مناسب است.


دستبند مروارید، درخشان و روشن

در مرحله بعدی برای تزئین مچ دست یک دستبند ایده آل تزئین شده با مروارید و آمیتیست دریای جنوبی را معرفی می‌کنیم. هر دو این سنگهای قیمتی روی زنجیره بهم متصل شده و یک کنتراست چشم نواز ایجاد می‌کنند و جذابیت این طرح را بالا می‌برند. این دستبند مروارید با یک خلاقیت پیچیده و جذاب انتخاب مناسبی برای زینت دستان شما خواهد بود.


آویز مروارید با شکوه طلایی

این گردنبند مروارید طلایی، ترکیبی از جذابیت و لطافت زنانه، با جذابیت شیک خود قلب‌ها را می‌رباید. آویز مروارید طلایی به یک فلز V صیقلی پیوند خورده و هاله‌ای نور با شکوه از خود ترشح می‌کند. الماس‌های گرد، هاله‌ای پر زرق و برق در اطراف این سنگ مروارید ایجاد می‌کنند و تجملات کلی این طرح را برجسته می‌کنند.

انگشتر مروارید


سرانجام ما لیست خود را با این حلقه خیره کننده که قطعه‌ای از ظرافت معاصر است به پایان خواهیم رساند. سنگ مروارید اسخراج شده از دریای آب شیرین روی یک رکاب حلقه منحصر به فرد سوار شده است. سنگ الماس خیره کننده، انتهای این شاخه شکاف را زینت داده و مانند ستاره‌های آسمانی برق می‌زند و جذابیت این اثر را بالا می‌برد. این حلقه مروارید برای کسب حس خوب شما طراحی شده است و در واقع یک وسیله جانبی ایده آل برای کار شما و همچنین تکمیل زینت لباس مهمانی است.

اگر علاقمند به خرید جواهرات سنگ مروارید شده‌اید، خب پس دیگر صبر نکنید و اکنون از مجموعه جواهرات ما در سایت شفیع دیدن کنید.

گوشواره مروارید دستبند مروارید انگشتر مروارید گردنبند مروارید آویز مروارید
ثبت نظر