5 جواهر سنگ قیمتی رنگی، مناسب برای تابستان 2021

5 جواهر سنگ قیمتی رنگی، مناسب برای تابستان 2021

37

باورتون میشه تابستان نزدیک است؟ یکی از دلایلی که ما هوای گرم تابستان را دوست داریم این است که رنگ‌های شاد را به همراه دارد و با توجه به سالی که داشتیم و درگیر بیماری کرونا بودیم، بیش از همیشه آماده استقبال از شور و نشاط در زندگی و رنگی کردن کمد لباس خود هستیم. کارشناسان جواهرات شفیع می‌خواهند از این فصل شگفت انگیز نهایت استفاده را ببرید و وقتی در آن هستید شیک به نظر برسید. بنابراین در اینجا پنج سنگ قیمتی رنگی معرفی شده است که می‌توانید به جعبه جواهرات خود اضافه کنید.


1.     سنگ یاقوت کبود زرد

در فصل تابستان شما کاملاً در معرض تابش آفتاب قرار دارید. بنابراین رنگ زرد به نظر می‌رسد که رنگ مناسبی برای مطابقت با فضای این فصل است. همچنین رنگ زرد یکی از رنگ‌های ترند در سال 2021 است که دلیل مهمی برای افزودن آن به جعبه جواهرات و ست کردن با لباس‌های کمد ما خواهد بود.

یاقوت کبود زرد یک جواهر دیدنی است که هم زرق و برق دار است و هم چشم نواز. یاقوت کبود زرد نمره 9 از 10 را در مقیاس سختی مواد معدنی بدست آورده و به این معنی است که سنگ یاقوت کبود زرد از دوام بالایی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال یک جواهر با استفاده روزانه هستید، جواهرات ساخته شده با یاقوت زرد انتخاب مناسب شما خواهد بود.


2.     سنگ رز کوارتز

نظرتون در مورد عاشقانه سازی تابستان با رنگ‌های گرم و لطیف چیه؟ کوارتز گل رز یک سنگ عاشقانه زنانه و بسیار زیبا برای تزئین جواهرات مورد علاقه ما است که با ظرافت می توان با لباس های تابستانی با رنگ پاستل و رنگ روشن ست کرد. در هر مکان و مجلسی که باشید، جواهرات سنگ رز کوارتز همانند شکوفه‌های صورتی و بهاری باعث جذابیت و جلب توجه به شما می‌شود. بنابراین اگر به دنبال جواهری ساخته شده با سنگ قیمتی و مد روز هستید، سنگ رز کوارتز را انتخاب کنید.


3.     سنگ آکوامارین یخی

این سایه آبی آرام، رنگی است که در همه جا از آسمان گرفته تا دریا آن را مشاهده کرده‌ایم. بنابراین چگونه ممکن است جواهری با این رنگ را در این لیست قرار ندهیم؟ مهم نیست به چه مناسبتی قرار است از این جواهر استفاده کنید؛ چرا که در هر صورت جواهرات آکوامارین با هر لباسی ست می‌شود. به ویژه رنگ آبی یخی آکوامارین با لباس‌های سفید، مرجانی و حتی رنگ قرمز خیره کننده و جذاب به نظر می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید تابستان امسال و حتی سایر روزهای سال ظاهر خود را زیبا و زنده کنید، یک جواهر آکوامارین یخی را انتخاب کنید.


4.     سنگ آمیتیست

در این مرحله ما سنگ باشکوه آمیتیست را داریم. بله آمیتیست سنگ جذاب و فریبنده‌ای که با آن رنگ غیر متعارف و خاص خود، در ترکیب با لباس های تابستانی انرژی زیادی را به بدن تزریق می‌کند. رنگ فریبنده بنفش سنگ آمیتیست به شما جسارت می‌دهد و به عنوان مثال در یک ملاقات آشنایی و یا حتی شرکت در یک مراسم رسمی، این تضمین را به شما می‌دهیم که دستبند یا  انگشتر زنانه با سنگ آمیتیست جذابیت شما را دوچندان می‌کند.


5.     سنگ پریدوت

مطمئناً لیست 5  جواهر سنگ قیمتی رنگی مناسب برای تابستان، بدون سنگ پریدوت‌های سبز خاکی ناقص خواهد بود. سایه سبز طلایی و شگفت انگیز آنها کاملاً با طبیعتی که ما را احاطه کرده هماهنگ است. سایه سبز پریدوت با لباس‌های تابستانی در هر رنگ و طرحی، چه با پارچه‌های طرح گل و چه با رنگ پاستل، به خوبی هماهنگ خواهد شد.

اگر به گزینه‌های بیشتری از جواهرات طراحی و ساخته شده با سنگ‌های قیمتی نیاز دارید، کافیست به سایت www.shafigem.com مراجعه کنید و از محصولات خاص و اصل جواهرات شفیع دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جواهرات سنگ قیمتی و رنگی، کافیست با کارشناسان جواهرات شفیع تماس بگیرید.

سنگ قیمتی جواهر رنگی جواهر قیمتی خرید سنگ قیمتی فروش سنگ قیمتی قیمت سنگ قیمتی
ثبت نظر