5 سنگ قیمتی کاملاً مناسب برای عروسی شما

5 سنگ قیمتی کاملاً مناسب برای عروسی شما

44

سلام بر عروس‌های حال و آینده. اگر شما عاشق رنگ آبی هستید، اما تمام لباس و دسته گل و کفش و ... را خریداری کردید و هنوز نتوانستید رنگ آبی را در لیست خرید خود جا دهید، نگران نباشید و اخم نکنید. چرا که ما در اینجا لیستی از 5 سنگ قیمتی آبی و زیبا را که مناسب خرید سرویس طلا عروس است، برای درخشش بیشتر شما آماده کرده‌ایم. پس با این مطلب از سایت شفیع همراه باشید.

یاقوت کبود آبی

اولین سنگ قیمتی برای عروسی که در لیست قرار میگیرد، سنگ یاقوت کبود آبی به عنوان محبوب‌ترین جواهر آبی در همه زمان‌ها است. رنگ زیبای این گوهر کلاسیک همراه با هاله‌ای مجلل باعث شده که مردم از آن لذت ببرند. سنگ قیمتی یاقوت کبود آبی یکی از 4 سنگ برتر جهان است و از نظر سختی در رده دوم بعد از سنگ الماس است. اگر شما به دلیل قانع کننده بیشتری برای خرید یاقوت نیاز دارید، بهتر است بدانید که این سنگ محبوب خانواده‌های سلطنتی بوده و در تاج و جواهرات خود از یاقوت کبود استفاده می‌کردند.

 آکوامارین

یک سنگ آکوامارین با به دست آوردن زیبایی آب‌های عمیق اقیانوس، عدالت کامل را در مورد نام خود اجرا می‌کند. این سنگ قیمتی، جذابیت و گنج دریایی محسوب می‌شود. در فرهنگ عامه گفته می‌شود که در دوران رومی‌ها، سنگ آکوامارین به عروس‌ها هدیه داده می‌شد، زیرا گفته می‌شد نیروی عشق را جذب می‌کند. این یک مزیت غیر قابل انکار است که باعث می‌شود آکوامارین، سنگ زرق و برق دار در ماه اسفند، یک لوازم جانبی و تزئینی برای درخشش بیشتر لباس عروس شما باشد. 

توپاز آبی

در مرحله بعدی از معرفی سنگ قیمتی برای عروسی، سنگ توپاز آبی قرار دارد که یک سنگ قیمتی منحصر به فرد و در دو سایه رنگی خیره کننده آبی است. تناژ آبی مایل به سبز، به عنوان سنگ توپاز آبی لندن شناخته می‌شود. در حالی که گوهر آبی گرمسیری را توپاز آبی سوئیسی می‌نامند. هر یک از این سنگ‌های قیمتی در نوع خود جذاب است و به دلیل رنگ پر جنب و جوش محبوبیت خاصی دارد. بنابراین اگر به دنبال جواهری آبی و پر زرق و برق هستید، توپاز آبی بهترین گزینه است.

فیروزه

اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌های قیمتی شناخته شده برای انسان با یک منظره دیدنی است. فیروزه سنگی با سایه آبی روشن است که ما را به یاد آسمان آبی می‌اندازد. از زمان کشف تا به امروز سنگ فیروزه یک گوهر خاص شناخته شده است و حتی مصریان آن را گوهر شادی می‌نامیدند. این جواهر آبی در کنار رنگ فراموش نشدنی خود، تاریخ غنی دارد و گفته می‌شود نماد خوش شانسی است. بنابراین اگر می‌خواهید با سنگ قیمتی برای عروسی، شانس خود را بیشتر کنید و یک اثر ماندگار در روز عروسی خود داشته باشید، سنگ فیروزه یک انتخاب عالی است.

سنگ جواهر تانزایت

در دهه 1960 سنگ تانزانیت کشف شد و بر اساس محل کشف سنگ، تانزانیت نامگذاری شد. در آن زمان به دلیل زیبایی و خاص بودن تانزانیت، عناوینی همچون "مهمترین کشف سنگ قیمتی" و "زیباترین سنگ قیمتی آبی" به آن اعطا شده است.

در این مدت سنگ تانزانیت محبوبیت بی نظیری پیدا کرده است و اکنون رقیب نزدیک به 4 سنگ قیمتی دیگر در صنعت جواهرات است. اعتقاد بر این است که استخراج تانزانیت در 30  25 سال آینده به طور کامل به پایان می‌رسد. بنابراین خرید سنگ جواهر تانزایت می‌تواند تنها شانس شما در تاریخ خرید جواهرات باشد.

اما، اگر تصمیم گرفته‌اید یکی از این جواهرات ساخته شده با سنگ قیمتی آبی رنگ را برای درخشش بیشتر در عروسی خریداری کنید، با ما در تماس باشید.

خرید سنگ قیمتی قیمت سنگ قیمتی جواهرات قیمتی
ثبت نظر