5 گوشواره میخی شیک، مناسب روزهای با ماسک و کرونایی

5 گوشواره میخی شیک، مناسب روزهای با ماسک و کرونایی

51

کرونا، مشکلی که در این دو سال اخیر باعث مشکلات زیادی شده است و از فاصله اجتماعی تا ماسک و مواد ضدعفونی زندگی ما را کاملاً تغییر داده است. علاوه بر این پوشیدن ماسک موجب شده دیگر به راحتی از استفاده جواهرات لذت نبریم و حتی انداختن گوشواره‌های بلند، آویز یا حلقه در پوشیدن ماسک تداخل ایجاد کرده و گاهی با گیر کردم گوشواره و کش ماسک برای ما مشکل ایجاد شود. اما یک نوع گوشواره وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون هیچ مشکلی از دیدن گوشواره بر روی گوش خود لذت ببرید؛ درست حدس زدید، گوشواره میخی‌های کلاسیک و زرق و برق دار.

در اینجا لیستی از 5 گوشواره میخی خیره کننده و در عین حال ساده و پوشیده از سنگ‌های قیمتی آورده شده است که کاملاً با زدن ماسک سازگار هستند و به شما در حفظ سبک تیپ کمک می‌کند. برای آشنایی بیشتر در ادامه پیشنهادات کارشناسان سایت شفیع را مطالعه و برای خرید گوشواره میخی اقدام کنید.


گوشواره میخی الماس خیره کننده

در بالای لیست ما این جفت گوشواره میخی محبوب و دوست داشتنی با سنگ الماس است. الماس سنگی قیمتی، درخشان و فریبنده که گوشواره میخی را خاص تر کرده است. سنگ الماس‌های درخشان همراه با طراحی ظریف، این گوشواره‌های میخی را به یک جواهر فوق العاده و مناسب هر تیپ و مراسمی تبدیل کرده است. آنها نه تنها برای همه زمان‌ها و مکان‌ها مناسب هستند، بلکه هنگام پوشیدن یا برداشتن ماسک نیز گیر نمی‌کنند.


گوشواره درخشان یاقوت کبود آبی

این جفت گوشواره میخی سنگ یاقوت کبود آبی، تماشایی، پر جنب و جوش، و مورد علاقه همیشگی است. یاقوت کبود خیره کننده آبی در هاله‌های براق الماس محصور شده و جذبه‌ای چشم نواز را در خود جلب می‌کند. در کنار این گوهرهای زیبا، طراحی آسان پوشیده و پر نعمت به جذابیت این طرح گوشواره میخی می‌افزاید.


گوشواره یاقوت تابشی

در طراحی و دیزاین این مدل گوشواره میخی  خاص، از شکوفه‌های گیلاس الهام گرفته شده و دارای یک الگوی گل انتزاعی هستند که توسط یاقوت‌های پراکنده و الماس تزئین شده است. علاوه بر این در طراحی این مدل گوشواره میخی، شما می‌توانید به آسانی و بدون دردسر ماسک بر صورت بزنید و ان را دربیارید. به نظر ما این یک امتیاز بزرگ است.


گوشواره فریبنده زمرد

اگر در جستجوی مدل میخی گوشواره هستید که روح زنانه را به شکلی شیک و خشن به تصویر بکشد، این مدل گوشواره زمرد کاملاً مناسب تجربه این حس است. طراحی این مدل میخی گوشواره بسیار جسورانه است و آبشاری از سنگ زمرد و الماس درخشش این مدل گوشواره را بیشتر می‌کند. علاوه بر این، طراحی جمع و جور این مدل میخی گوشواره  باعث می‌شود که حتی با وجود ماسک بر روی صورت، سبک تیپ خود را شیک و خاص نمایش دهید.


گوشواره کاریزماتیک سنگ سیترین

آخرین مدل میخی گوشواره در لیست ما، این یک جفت گوشواره میخی سیترین است که به هیچ وجه نمیتوان آن را دوست نداشت. طراحی ساده و در عین حال پییچیده آنها هنگام استفاده از ماسک، آن را به یک جواهر ایده آل تبدیل می‌کند. علاوه بر این، سنگ‌های قیمتی به رنگ آفتاب با برش دانه برفی، با فضای زمستان مطابقت دارد. این مدل گوشواره میخی‌های منحصر به فرد با کلاس و راحت از ما لایک می‌گیرند و از هر نظر قابل تایید است. امیدواریم که شما با معرفی این 5 مدل گوشواره، انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید.

برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

خرید گوشواره میخی قیمت گوشواره گوشواره میخی انواع گوشواره
ثبت نظر