6 دستبندی که مناسب روز عروسی شما هستند

6 دستبندی که مناسب روز عروسی شما هستند

49

وقتی صحبت از خرید لوازم و جواهرات عروس می‌شود، حلقه یا گردنبند تنها گزینه نیستند، بلکه خرید دستبند هم هست. این تزیین ساده مچ دست، در عین حال که خیره کننده و جذاب است، بدون هیج زحمتی باعث تغییر ظاهر و لباس شما شده و به تیپ شما جلوه مدرن می‌دهد. علاوه بر این، دستبند خیلی نزدیک به لباس شما قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین شما نگران برخورد با لباس یا هر قطعه از دیگر جواهرات خود نباشید. در ادامه 6 مدل دستبند را معرفی کرده‌ایم که به زیبایی‌های روز عروسی شما اضافه کند. پس به جستجو ادامه دهید تا بدانید.


دستبند تنیس

دستبندهای تنیس بدون شک کلاسیک‌ترین سبک دستبند در تمام دوران‌ها هستند. آنها به زیبایی با خطی از سنگ‌های قیمتی که در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک دستبند دایره شکل شیک و درخشان را تشکیل می‌دهند طراحی شده است. در حالی که دستبندهای تنیس الماس فوق العاده شیک به نظر می‌رسند، آنهایی که با سنگ‌های قیمتی رنگی تزئین شده‌اند، برای عروس‌هایی که می‌خواهند زرق و برق به عروسی خود بدهند، بسیار مناسب است.


دستبند النگویی

دستبندهای مدرن النگویی، دستبندهای جذاب و شیک هستند. در طرح‌های آنها دایره‌ها یا اشکال دیگر مانند شش ضلعی به نمایش گذاشته می‌شود که با سنگ‌های درخشان پر شده است. برخی از انواع دستبندها دارای نقوش مانند بی‌نهایت، قلب و غیره هستند که دارای طراحی با ارزش و نمادین هستند. همچنین می‌توانید برای داشتن ظاهری منحصر به فرد و چشم‌ نواز، از بندهای فلکس باز استفاده کنید.


دستبند مروارید

اگر به دنبال دستبندی هستید که جذابیت بی‌انتها به لباس عروسی شما اضافه کند، پس دستبندهای مروارید کاملاً مناسب ایده شما است. این سنگ‌های قیمتی نورانی، هاله‌ای از لطافت و ظرافت دارند و به خوبی با لباس عروس شما مطابقت خواهند داشت. می‌توانید یک دستبند مروارید تک رشته‌ای یا چند رشته‌ای را بر روی مچ دست خود ببندید یا دستبندی را انتخاب کنید که دارای مروارید و نگین‌های رنگی برای یک تیپ مدرن باشد.


دستبند حرف اول اسم

دستبند حروف یک قطعه جواهر است که اهمیت شما به خود و شخص عزیزی را در ظاهر نمایش می‌دهد. دستبند حرف ابتدایی می‌تواند برای شما معنی خاصی داشته باشد. این دستبندهای حرف اول جلوه‌ای خیره کننده به دستان شما می‌دهد.


دستبند سه سنگ

برای عروسی شما چه چیزی بهتر از یک دستبند سه سنگی شیک و در عین حال معنی دار است؟ آنها نمایانگر گذشته، حال و آینده رابطه عاشقانه شما هستند. زیبا نیست؟ به علاوه این دستبندها در طرح‌های متنوع ساده و مفصلی عرضه می‌شوند که جذابیت آنها را بیشتر می‌کند.


دستبند فلزی

آخرین مورد اضافه شده در لیست ما، دستبند شیک و براق فلزی است. این یک طرح ساده دارد و اغلب دارای نقش‌هایی مانند قلب و بی‌نهایت است که به زیبایی آن می‌افزاید. یک دستبند فلزی با یک یا چند آویز و نگین تزئینی، مطمئناً جذابیت و جلوه زیبایی را به ظاهر شما در روز عروسی اضافه و نمایش می‌دهد.

اگر به اندازه کافی متقاعد شده‌اید که یک دستبند زیبا در روز عروسی خود به دست داشته باشید، با ما در تماس باشید. در انتخاب دستبند بگردید و قطعه‌ای را که دوست دارید خریداری کنید. خواه یک دستبند با طراحی ساده یا یک دستبند با سنگ قیمتی بخواهید، همه را می توانید در سایت شفیع خریداری کنید.

خرید دستبند قیمت دستبند انواع دستبند شیک دستبند عروسی
ثبت نظر