7 حلقه زرق و برق دار که می‌توانید برای خود بخرید

7 حلقه زرق و برق دار که می‌توانید برای خود بخرید

43

در اینجا یک یادآوری وجود دارد؛ شما عالی هستید و لیاقت این را دارید که با خرید حلقه زرق و برق دار زن زیباتری از خود بسازید. خرید انگشتر اغلب برای جشن نامزدی یا عروسی انجام می‌شود. با این حال نباید خرید حلقه و انگشتر زرق و برق دار رو به این موارد محدود کرد. در واقع زنان به طور فزآینده‌ای برای خود انگشتر و حلقه‌های زیبا می‌خرند، زیرا آنها راهی عالی برای جشن گرفتن موفقیت‌های شخصی و شغلی خود دارند. 

علاوه بر این که داشتن حلقه زرق و برق دار را نشان لیاقت خود می‌دانند، به عنوان یادآوری روزانه عشق نسبت به خود نیز عمل می‌کند. بنابراین بدون اینکه بیشتر از این صبر کنید، می‌خواهیم هفت گزینه عالی خرید حلقه شیک را به شما معرفی کنیم. با راهنمای خرید سایت شفیع همراه باشید.


انگشتر سنگ زمرد

درست از یک محیط منحصر به فرد تا انتخاب یک جواهر چشم نواز، این انگشتر جذاب همه چیز را به زنی ارائه می‌دهد که دوست دارد در میان مردم به نظر خاص و شیک باشد. قلاب نگین که به صورت افقی تنظیم شده است و زمرد سرسبز همراه با ساقه براق جلوه‌ای جذاب دارد. الماس‌ها روی اسکلت حلقه همانند سنگ فرش قرار گرفته اند تا جذابیت واقعاً لوکسی به انگشتر زمرد بدهند. ما مطمئنیم به دست داشتن این انگشتر زمرد موجب حسادت دیگران خواهد شد.


حلقه سنگ اوپال استونر

سنگ اوپال به دلیل رنگ آمیزی مسحور کننده خود مشهور است و یک جواهر همیشه سبز است که هرگز جذابیت آن متوقف نمی‌شود. حلقه اوپال سبز با بدنه شیک و طراحی XOXO، نمای معاصر به آن داده است تا بتوانید از یک قطعه طلا مد روز و همیشگی لذت ببرید. حتی نقوش X با سنگ الماس تزئین شده‌اند تا جلوه‌ای از درخشش را در حلقه اوپال سبز به نمایش بگذارند.


انگشتر سنگ هالو مورگانیت

زیبا، زنانه و جذاب. این انگشتر یک سنگ مورگانیت را نمایش می‌دهد که روی یک پایه حلقه تزئین شده با الماس قرار دارد. برجسته‌گی زیبا این سنگ گلابی شکل و هاله الماس حلزونی اطراف آن، موجب درخشش استثنایی این مدل انگشتر شده است. مطمئناً می‌توانید روی این زیبایی رویایی با رنگ ظریف حساب کنید تا به خوبی با تمام لباس‌های زیبا و دلپذیر پاستلی شما ترکیب شود.


انگشتر یاقوت کبود و سنگ الماس

اگر عاشق انگشتری با رنگ و لعاب و درخشش هستید، این حلقه زرق و برق دار انتخاب شما خواهد بود. این نمونه انگشتر خاص با داشتن دو مورد از پر طرفدارترین گوهرهای روی زمین، یک یاقوت کبود آبی گرد در میان دو الماس گرد، موجب درخشش بیشتر این مدل شده است. حتی پایه حلقه با الماس تزئین شده تا یاقوت کبود آبی واقعاً خاص شود.


انگشتر کوکتل

این مدل انگشتر خیره کننده و جسورانه که شامل یک، دو یا سه سنگ قیمتی جذاب در یک طراحی منحصر به فرد است، مناسب یک زن نترس است که دوست دارد قوانین خودش را ایجاد کند. در کنار این سنگ خیره کننده، سنگ سیترین بر پایه قلاب پنجه‌ای به نمایش گذاشته شده که توسط هاله‌ای از الماس‌های خیره کننده احاطه شده است. رنگ شاد آن کاملاً با الماس عجیب و غریب قهوه‌ای متقاطع تزئین و تکمیل می‌شود.


انگشتر سنگ آمیتیست

اگر شما تمایل به خرید حلقههایی با جزئیات پیچیده و سنگ قیمتی دارید، خوش شانس هستید. این حلقه آمیتیست گرد بنفش که توسط هاله گوشواره‌ای از الماس سفید احاطه شده است، شبیه گلبرگ‌های یک شکوفه است. وفاداری به سبک طراحی با سنگ‌های قیمتی، همچنین کارهای ظریف دانه در لبه‌ها و برش‌های برگ مانند، نفیس بودن این انگشتر را بیشتر می‌کند.


حلقه عشق

این انگشتر فریبنده کاملاً به معنای واقعی کلمه با یک خط شکسته شیک طراحی شده است و این بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند عشق خود را با کمک خرید حلقه زرق و برق دار دوباره تایید کنند. علاوه بر این، قلب تزئین شده با سنگ یاقوت سرخ عامل هیبت حلقه عشق است. اگر مد روز و شیک حلقه همان چیزی است که به دنبال آن می‌گشتید، پس این مدل حلقه انتخاب شما خواهد بود.

پس با ما در تماس باشید تا مدل‎‌های بیشتری از انگشترهای زرق و برق دار را به شما معرفی کنیم. 

خرید حلقه قیمت حلقه حلقه زرق و برق دار حلقه خاص حلقه شیک انگشتر زیبا
ثبت نظر