7 مزیت انواع یاقوت اصل – قدرت درمانی و خاصیت انگشتر یاقوت

7 مزیت انواع یاقوت اصل – قدرت درمانی و خاصیت انگشتر یاقوت

30

یاقوت از زیباترین سنگهای قیمتی می‌باشد و درخشش انواع یاقوت شگفت انگیز و غیرقابل انکار است. یاقوت یکی از محبوب ترین سنگ‌های قیمتی است و به طور گسترده‌ای در جواهرات از جمله دستنبند، گردنبند، انگشتر و گوشواره استفاده می‌شود. سنگهای قیمتی بزرگ یاقوت بسیار با ارزش و نادر هستند. از آنجایی که این سنگ قیمتی موجب موفقیت می‌شود، بنابراین کسانی که به دنبال شهرت در زندگی هستند و کسانی که مشتاق کسب درآمد کلان هستند باید یاقوت به همراه داشته باشند.

امروزه مزایای انواع یاقوت و قدرت عرفانی به همان اندازه دوران قرون وسطی محبوب است. افرادی که صادقانه به مزایا و قدرت شفابخشی سنگ یاقوت اصل اعتقاد دارند، کافیست از یکی از انواع یاقوت استفاده کنند تا شاهد تغییرات منطقی و موفقیت در زندگی خود باشند. در ادامه کارشناسان ما به توصیف 7 مزیت انواع یاقوت اصل و همچنین  قدرت درمانی و خاصیت انگشتر یاقوت پرداخته اند. شما با استفاده از این راهنما می‌توانید با فواید انگشتر یاقوت نیز آشنا شوید.

معرفی سنگ قیمتی یاقوت

از زمان باستان انواع یاقوت به عنوان یک گوهر زیبا و گرانبها نظر جنگجویان و افراد سلطنتی را به خود جلب کرده بود. در زبان باستانی سانسکریت، اسم دیگر یاقوت ratnaraj نام دارد و نشان دهنده " امپراطور سنگهای قیمتی" است. در زبان انگلیسی به این سنگ "”ruby، فارسی "یاکند" و عربی"یاقوت" گفته می‌شود.

این سنگ با اهمیت و رنگی با ویژگی‌های ارزشمندی مانند خرد و زیبایی، چهار بار در کتاب مقدس نام برده شده است. انواع سنگ یاقوت اصل از نظر شیمیایی از آلومینیوم، آهن، کروم و اکسیژن تشکیل شده است. یاقوت برای اولین بار در سال 1902 سنتز شد.

با گذشت زمان خواص سنگ یاقوت اهمیت خود را حفظ کرد و به یکی از پر طرفدارترین گوهرهای سلطنتی و طبقات بالای مالی اروپا تبدیل شد. امروزه مزایای انواع یاقوت و قدرت عرفانی آن به همان اندازه محبوب است که در دوران باستان و قرون وسطی محبوب بوده است. نگین یاقوت به دلیل سختی، دوام، درخشش و کمیاب بودن، مطلوب ترین گوهر است و حتی گاهی انواع سنگ یاقوت در اندازه‌های بزرگ نادرتر و کمیاب تر از الماس هستند.

طبق طالع بینی هند، سنگ قیمتی یاقوت توسط انرژی و گرمای خورشید اداره می‌شود و یک منبع نهایی انرژی در زمین است. ستاره شناسان معتقدند که همچون نور و انرژی خورشید، در درون انواع سنگ یاقوت انرژی شور و شوق، اعتماد به نفس، خوشبختی و نشاط مشخص است.

ظاهر چشمگیر و خصوصیات متافیزیکی قوی یاقوت اصل، انرژی و نشاط را ترشح می‌کند. یاقوت یک سنگ قیمتی و قدرتمند است که می‌تواند در زندگی شما تغییرات مثبت و باورنکردنی ایجاد کند.


انواع یاقوت

در توضیح انواع یاقوت و خواص سنگ یاقوت، اعتقاد بر این است که نگین یاقوت باعث افزایش قدرت باروری، جلوگیری از گرسنگی و پاکسازی خون با هدف کمک به مبارزه با عفونت می‌شود. اخیراً نیز از یاقوت  به دلیل سختی این سنگ در فناوری لیزر استفاده می‌شود. همچنین در فناوری لیزر توانایی تمرکز نور انواع یاقوت منجر به شدت بیشتری نسبت به انواع سنگها می‌شود.

در ادامه بیشتر با انواع سنگ یاقوت اصل آشنا می‌شوید:

سنگ یاقوت زرد

  • تقویت احساس قدرت، ارسال انرژی حیات بخش به بدن و پاکسازی خون از سموم
  • یاقوت زرد گوهری فوق العاده برای ورود هیجان به زندگی و سپرمقاومتی دربرابر نیت های پلید
  • سنگ تقویت کننده انرژی و جذب ثروت و مفید برای قلب
  • از بین بردن عفونت‌های داخلی ، تحریک غده آدرنال و تقویت سیستم گردش خون

سنگ یاقوت سرخ

  • کارکرد بهتر سیستم گردش خون و موثر در تقویت غدد کلیوی و درمان مشکلات کبدی
  • تاثیر مثبت بر روی قلب، مغز، حافظه و دارای ارتعاشات انرژی گرم
  • القای حس نوع دوستی، اعتماد به نفس، رضایت از زندگی و کمک کننده در برابر اضطراب
  • دفع سموم، جذب فرصت تغییر، ترغیب به ماجراجویی
  • از بین بردن احساس ناامیدی و شکست، افزایش انرژی ذهنی و احساسی

سنگ یاقوت کبود

  • آرامش بخش، عالی و موثر برای مدیتیشن
  • تاثیر بر روی چشم سوم و از بین بردن بیماری کم خوابی و کاهش ناراحتی‌های عصبی ناشی از کمخوابی
  • جهت رفع مشکل لکنت زبان و از بین بردن سردرد
  • سنگ یاقوت کبود متعلق به متولدین اردیبهشت، شهریور و اسفند است
  • سنگ واقعیت، خرد، عقل و حمایت از دارنده انواع یاقوت در تصمیم های بزرگ زندگی


معنای معنوی سنگ یاقوت

انواع یاقوت به عنوان یک سنگ محافظ شناخته می‌شوند که می‌تواند خوشبختی و اشتیاق را به زندگی فرد دارنده سنگ یاقوت وارد کند. به عنوان مثال سنگ یاقوت سرخ از آنجایی که به رنگ خون نزدیک است و به تمام قسمت‌های بدن اکسیژن می‌رساند، اعتقاد بر این است که قدرت هماهنگی و تبادل انرژی به بدن را دارد. همچنین اعتقاد بر این است که یاقوت از فرد در برابر اشخاص منفی محافظت می‌کند و انتقال انرژی مثبت باعث تقویت سلامتی و نشاط می‌شود.

معنای احساسی سنگ یاقوت

مدتها انواع یاقوت، سنبل عشق رمانتیک بوده است و در یک رابطه عاشقانه الهام بخش وفاداری و فداکاری است. در حقیقت در دهه 1880 گالری جواهرات فرانسوی از سنگ یاقوت به عنوان سنگ محبوبیت یاد می‌کردند. یاقوت سنگی زیبا است که از دارنده آن در برابر انرژی منفی مراقبت و برای مقابله با تمام جنبه‌های منفی زندگی موجب حذف اضطراب و اعتماد به نفس ایجاد می‌کند. یاقوت سنگی است که به افراد اجازه می‌دهد قدرت و پتانسیل خود را از دیدگاه قلب خود ببینند.

معنای سلامتی سنگ یاقوت

سنگ یاقوت در انوع خود برای کاهش درد بدن، مشکلات گردش خون، رفع انرژی کم، مشکلات قلبی و سم زدایی بدن استفاده می‌شود. در تاریخ سنگ شناسی، شواهد نشان می‌دهد انواع سنگ یاقوت را برای تقویت نشاط و جوانی روی پوست می‌مالیدند. گفته می‌شود سنگ قیمتی یاقوت باعث سلامت کلی بدن و حتی فرآیند بهبود سلامت بدن است.

قدرت درمانی و خاصیت انگشتر یاقوت

یاقوت سنگی پر زرق و برق است که در طول زمان، معنای خاص و نمادین به دست آورده است. یاقوت در طول عصرهای مختلف نمایانگر خلوص و شور بوده است. یاقوت از زمان های بسیار دور تا به امروز توسط فرهنگ‌های سراسر جهان ارزش گذاری شده است. نگین یاقوت اصل به دلیل جذابیت خاص و اهمیت تاریخی، همیشه به عنوان یک سنگ قیمتی طبقه بندی می‌شود. منشاء انرژی و خواص سنگ یاقوت از خورشید است و باعث می‌شود که این سنگ قیمتی بسیار محکم و قابل احترام باشد.

در صورتی که فرد از انواع سنگ یاقوت استفاده کند، سرشار از احساس مثبت بودن شده و انرژی خود را بیش از حد به صاحبش هدیه می‌کند و برای او خوشبختی به ارمغان می‌آورد.

در ادامه بیشتر با فواید انگشتر یاقوت، به عنوان مهمترین جواهرات مورد استفاده بانوان و آقایان آشنا خواهید شد.

افزایش اعتماد به نفس

صاحب یک سنگ قیمتی یاقوت به راحتی می‌تواند بر ترس خود غلبه کند. بنابراین افرادی که به سختی می توانند در جمع حضور داشته باشند و از این موضوع که توانایی خود را در جمع به نمایش بگذارند ترس دارند یا اینکه در موقعیت‌های ناامیدکننده قرار میگیرند، زیرا ارزشی برای عقاید خود قائل نیستند و اعتماد به نفس پایینی دارند، باید از انواع یاقوت در شکل‌های گوناگون استفاده کنند. استفاده از سنگ یاقوت اصل اعتماد به نفس را افزایش و نظر شما را نسبت به خودتان تغییر می‌دهد.

افزایش تمرکز و حذف سردرگمی

یکی از مزایای بارز سنگ یاقوت این است که گیجی و سردرگمی را از بین می‌برد و تمرکز را افزایش می‌دهد. در نتیجه باعث می‌شود  شخصی که از سنگ یاقوت استفاده می‌کند چابک و هوشیار باشد. اگر هم برای تعیین اهداف شخصی خود دچار مشکل هستید و نمی‌توانید از پس برنامه‌های خود برآیید، استفاده از انگشتر یاقوت و بهره مندی از خاصیت انواع یاقوت، گزینه‌ای مناسب برای شماست.

افزایش جذابیت شخصیتی

شدت گرمای سنگ یاقوت موجب انرژی و احیا سیستم روحی انسان می‌شود. بدین ترتیب به دارنده انواع یاقوت، شخصیتی کاریزماتیک می‌بخشد. یاقوت به دارنده سنگ برای داشتن یک زندگی با اقتدار کمک می‌کند.


بهبود سلامتی

اگر از کمبود ویتامین D رنج می‌برید، قطعاً خاصیت انگشتر یاقوت هنگام قرار گرفتن بر روی انگشت دستان به شما کمک می‌کند تا این مشکل را بر طرف کنید. انواع یاقوت همچنین برای افرادی که در محل زندگی خود دریافت آفتاب ضعیفی دارند مفید است. نگین یاقوت باعث بهبود بیمارهایی مانند سوهاضمه، اسهال، زردی، مشکلات ستون فقرات، فشار خون و غیره می‌شود.

بهبود افسردگی

سنگ یاقوت دارای چندین قدرت بهبودی است که می‌تواند به فرد کمک کند تا سلامت روانی را بهبود بخشد. داشتن انواع یاقوت میتواند با جذب انرژی مثبت، به مبارزه با افسردگی و استرس کمک کند. از آنجایی که به جذب عشق و موفقیت شغلی کمک می‌کند، سنگ قیمتی یاقوت فکر منفی را از بین می‌برد و به مبارزه با احساسات منفی کمک می‌کند.

 دوری از خواب‌های بد

اگر از شبهای بی خوابی و بی قراری به دلیل خوابهای بد خسته شده اید، سنگ یاقوت می‌تواند به شما کمک کند. از دیگر مزایای سنگ یاقوت این است که هنگامی که بر زیر بالش خود سنگ یاقوت قرار می دهید، در برابر کابوس‌های وحشتناک قدرت محافظت از شما را دارد. با جذب انرژی مثبت در زندگی، سنگ یاقوت رویاهای دلپذیری را به شما هدیه می‌کند و به شما کمک می‌کند مانند یک کودک بخوابید.

دوری از ارواح شیطانی

 آیا احساس می‌کنید در زندگی ارواح شیطانی راه خوشبختی و موفقیت را بر شما بسته اند؟ اگر بله، باید سنگ یاقوت همراه خود داشته باشید؛ زیرا انواع یاقوت این قدرت را دارند که از شما در برابر ارواح شیطانی محافظت و از ذهن شما افکار منفی را پاک کنند.

تشخیص یاقوت اصل از بدل

طی چند سال گذشته تعداد زیادی سنگ‌های مصنوعی از جمله انواع یاقوت مصنوعی وارد بازار شده‌اند. در نتیجه کارشناسان در پی راهکارهای تشخیص سنگ یاقوت اصل از بدل بوده‌اند. یکی از روش‌های تشخیص یاقوت اصل استفاده از اشعه ماورا بنفش است. یاقوت اصل توانایی عبور اشعه ماورا بنفش را دارد. در حالی که اگر یاقوت مصنوعی باشد امکان عبور اشعه ماورا بنفش وجود ندارد.

یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصل بودن سنگ یاقوت، استفاده از دستگاه الکترونیکی است که بیشتر در مراکز گوهرشناسی در دسترس است. با توجه به فرمول شیمیایی و خصوصیات سنگ، دستگاه الکترونیکی قابلیت شناسایی و تشخیص سنگ اصل از بدل را دارد.

 مشاوره با یک کارشناس خبره و با تجربه در زمینه گوهرشناسی یک راه دیگر برای تشخیص سنگ اصل از تقلبی در زمان خرید سنگ یاقوت اصل است. برای اطلاع از قیمت یاقوت خام و یا خرید انگشتر یاقوت با ما در تماس باشید. طراحان جواهرات شفیع از انواع یاقوت در ساخت جواهرات استفاده می‌کنند و با توجه به مد روز و سلیقه شما، محصولاتی در خور شخصیت و استایل شما عزیزان ارائه می‌کنند.

خرید یاقوت اصل فروش سنگ یاقوت انواع یاقوت انگشتر یاقوت
ثبت نظر