اشکال الماس مورد علاقه شما درباره شخصیت شما چه می گوید؟

اشکال الماس مورد علاقه شما درباره شخصیت شما چه می گوید؟

56

آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که چرا در زمان خرید زیورآلات، بیشتر به سمت انتخاب جواهرات ساخته شده با سنگ الماس تمایل دارید؟ آیا می‌دانستید که انتخاب نوع سنگ و شکل آن می‌تواند شحصیت و سبک کلی شما را بیشتر نشان دهد؟ خیلی باحال و هیجان انگیزه، درسته؟ بنابراین امروز ما تصمیم گرفتیم برخی از محبوب ترین اشکال الماس را کشف کرده و انچه را که در مورد شخصیت شما می‌گوید فاش کنیم.

اشکال الماس مورد علاقه شما

الماس های برش گرد

ظاهر: همیشه شیک و بسیار محبوب، هیچ شکل دیگری به اندازه این شکل پیچیدگی و برش گرد الماس جلوه ندارد. یکی دیگر از دلایلی که بسیاری به این برش تمایل دارند این است که نمای درخشان آن تضمین می‌کند که الماس شما حداکثر درخشش را ارائه می‌دهد.

تفسیر شحصیت: زنانی که الماس گرد را انتخاب می‌کنند، از نظر روحی قدیمی هستند و همه چیز کلاسیک و سنتی را دوست دارند. قاطعیت و جذابیت آنها باعث می‌شود به راحتی در میان جمعیت متمایز شوند.

الماس برش زمرد

ظاهر: برش زمرد در ابتدا برای زمرد طراحی شده بود تا رنگ جواهر را نشان دهد. با این حال امروزه، این یک انتخاب محبوب برای الماس نیز است. این برش خاص، گوهر را به شکل کشیده، مستطیل شکل و برش‌های پله‌ای، با وجود خطی مستقیم تعریف می‌کند. برش‌های باز و بلند وضوح بیشتر و ظاهر براق و تمیز را ارائه می‌دهند.

تفسیر: کسانی که از این شکل استفاده می‌کنند با کلاس، یچیده، جذاب و رک هستند. آنها به احتمال زیاد درک روشنی از خود دارند، گشاده رو و خونگرم هستند و از خود اطمینان دارند.

الماس های برش پرنسس

ظاهر: برش پرنسس با جذابیت معاصر و مد روز خود، به هر ظاهر درخششی عالی می‌افزاید. این برش به دلیل شکل خیره کننده مربع آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال انواع مستطیلی این شکل را نیز در بازار خواهید یافت.

تفسیر: پوشیدن لباس‌ها و استفاده از جواهرات پرنسسی مدرن هستند و افراد دوست دارند سبک بازی آنها به روز باشد. آنها از ریسک کردن لذت می‌برند و تمایل دارند در هر کاری که انجام می‌دهند هیجان ایجاد کنند. آنها با شخصیت سرگرم کننده خود، به راحتی در هر مهمانی هیجان و گرما ایجاد می‌کنند.

الماس های برش بیضی شکل

ظاهر: الماس‌های بیضی شکل درخشان یکی از ترندهای جواهرات در سال 2021 است. همانند مدل گرد، گرما و درخشندگی زیادی را نمایش می‌دهد. الماس بیضی شکل به عنوان یک رقیب سرسخت ظاهر می‌شود، زیرا شکل کشیده آن بزرگتر از یک الماس گر با وزن عیار یکسان به نظر می‌رسد.

تفسیر: اگر انتخاب شما این سبک الماس است بنابراین ما فردی جسور، فردگرا و منحصر به فرد هستید. اگر چه شما فردی هستید که با تغییرات هماهنگ است، اما چیزی را می‌خواهید با زیبایی بی پایان. از آنجا که فردی خلاق و تیزبین هستید، شما استعداد مدیریت دارید.

الماس های شکل قلب

ظاهر: بی شک الماس های شکل قلب بهترین گزینه برای نماد عشق و فداکاری است. چیزی که الماس به شکل قلب را بیشتر احساساتی می‌کند این است که این سبک به دلیل کنده کاری پیچیده نیاز به مهارت و دقت دارد.

تفسیر: اگر به الماس‌های قلبی شکل علاقه دارید، شما یک زن جسور هستید که با قلب خود رهبری می‌کنید. شما یک رمانتیک ناامید هستید که معتقد است عشق همه چیز را فتح می‌کند.

الماس های مارکیز

ظاهر: الماس‌های مارکیز شبیه الماس‌های بیضی شکل با انتهای نوک تیز هستند. این شکل می‌تواند وزن قیراط را به حداکثر برساند، زیرا به طور خاص برای ایجاد توهم الماس بزرگتر طراحی شده است.

تفسیر: فردی که عاشق الماس های مارکیز است، شخصی با روحیه نمایشی و علاقمند به زرق و برق است. زنی که این شکل الماس را استفاده می‌کند، قدرت داخلی و خارجی خود را نشان می‌دهد.

الماس های شکل گلابی

ظاهر: الماس‌هایی به شکل گلابی که به آن " قطره اشک " نیز می‌گویند، ترکیبی زیبا از برش مارکیز و گرد هستند. آیا می‌دانید که این طرح نامتقارن درخشش فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد و اجزای بدنه را به خوبی پنهان می‌کند؟

تفسیر: درست مانند این شکل غیر معمول، همه شما در حال حرکت به ضرب آهنگ طبل خود هستید و خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد خود دارید. ماجراجو هستید، سرشار از اعتماد به نفس و دوست دارید پر جنب و جوش زندگی کنید. در عین حال شما بسیار متمرکز و بلند پرواز هستید.

با یک قطعه جواهر نفیس از مجموعه شفیع، عشق خود را به شکل الماس مورد علاقه نشان دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سایت ما دیدن کنید و بعد از انتخاب با ما تماس بگیرید.

شکل الماس انگشتر الماس گردنبند الماس
ثبت نظر