برای زنان متولد تیر چه جواهراتی مناسب است؟

برای زنان متولد تیر چه جواهراتی مناسب است؟

57

نماد زنانی که در ماه تیر (سرطان) متولد شده‌اند، خرچنگ است. زنان متولد تیر واقعاً بی‌نظیر هستند! آنها صادق، وفادار و یکی از مهربان‌ترین افرادی هستند که می‌توانید ملاقات کنید. تحت کنترل ماه، او بسیار احساسی است و میزان دوست داشتن او عمیق است. او همیشه در کنار شما خواهد بود تا وقتی ناراحت هستید شانه‌ای برای گریه کردن شما باشد. بنابراین طبیعی است که احساس کنید می‌خواهید محبت او را جبران کنید و به او هدیه دهید. خوشبختانه ما میدانیم که این خرچنگ‌های احساسی چه هدایایی دوست دارند و در این مقاله از این اسرار پرده برداری می‌کنیم.

جواهرات متولدین تیر ماه


آویز صورت فلکی

خانم تیر ماهی دوست دارد لوازم جانبی خود را کلاسیک، ظریف و پیچیده نگه دارد. به همین دلیل اولین انتخاب ما این گردنبند صورت فلکی است. این آویز مملو از ظرافت، صورت فلکی این علامت ستاره را نشان می‌دهد که با الماس‌های گرانبها روی یک دیسک ترسیم شده است. برای جذابیت بیشتر آن، سنگهای تولد آنها، یاقوت سرخ و مروارید قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید فلز طلا یا نقره را دوست دارد و آن را انتخاب کنید.


آویز حلقه پراکنده

درست مانند خرچنگ، زنان متولد تیر گاهی در پوسته خود می‌روند. آنها ارتباطات عمیق و صمیمی را فقط با چند نفر از عزیزان خود که احساس راحتی بیشتری دارند ترجیح می‌دهند. مفهوم این آویز دایره‌ای، به منظور تقلید از دنیای رویایی و علاقه شدید آنها به رویا پردازی است. 


دستبند دایره

با توجه به ماهیت احساسی زنان متولد ماه سرطان، آنها به دنبال جواهراتی هستند که داستان آنها را روایت می‌کند و این دستبند زرق و برق‌دار این کار را انجام می‌دهد. این دستبند با داشتن یک دایره در داخل یک دایره بزرگتر، این تصویر را به خوبی نمایش می‌دهد. یکی از بیرون سخت و از درون حساس است. این مدل با الماس و یاقوت خیره کننده‌ای تزئین شده است.


حلقه

هر کس که واقعاً یک زن متولد تیر را بشناسد، موافق است که این زن درجه یک از قطعه‌ای استقبال می‌کند که در برابر گذر زمان مقاومت کند و چه چیزی بهتر از این حلقه با طراحی خاص می‌تواند پاسخگوی سلیقه زنان متولد تیر ماهی باشد؟ ویژگی‌ای که زن متولد تیر به آن افتخار خواهد کرد، الماس‌های درخشان تزئین شده روی این حلقه است. این حلقه معنی‌دار و جذاب، مطمئناً آنها را خوشحال خواهد کرد.


گوشواره‌های حلقه

آیا به دنبال راهی خلاقانه برای سپاسگزاری از زنان متولد تیر مورد علاقه خود هستید،  برای تمام اوقاتی که در کنار شما بوده است؟ اگر بله، پس این گوشواره حلقه‌ای با طرح، شکل و تزئینات یاقوت و الماس خود، نشان دهنده تمایل خرچنگ به احساس امنیت و محافظت از کسانی است که دوستشان دارد. ما مطمئن هستیم که این مدل گوشواره او را شگفت زده خواهد کرد.


گردنبند لایه‌ای

با هدیه دادن این مدل گردنبند، قلب زن متولد تیر را به دست می‌آورید. این مدل فوق العاده شیک و زنانه است. در این مدل گردنبند، همه چیزهایی که یک زن متولد سرطان در جواهرات خود به دنبال آن است وجود دارد. در بالای آن آویز نقره یک یاقوت سرخ در یک محیط حاشیه‌ای قرار دارد. پس از آن یک آویز هلالی با قطعات الماس برای لمس جادوی ماه دنبال می‌شود. در نهایت یک آویز مدالیون وجود دارد.

اینها انتخاب‌های برتر ما هستند که ما معتقدیم مطمئناً تاثیر فوق العاده‌ای روی یک متولد سرطان خواه گذاشت. بنابر این مطمئن باشید که او را غافلگیر خواهید کرد. کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.

سنگ تولد خرید جواهرات خرید اینترنتی طلا
ثبت نظر