بهترین گزینه برای سنگهای قیمتی گلابی شکل چیست؟

بهترین گزینه برای سنگهای قیمتی گلابی شکل چیست؟

60

سنگ گلابی شکل یا قطره اشک که ترکیبی خیره کننده از گرد کلاسیک و برش مارکیزه است. یکی از جذاب‌ترین اشکال سنگی است. انگشترهایی با نگین‌های گلابی شکل برای کسانی که می‌خواهند چیزی جذاب و غیرمتعارف در همان زمان داشته باشند ایده آل هستند. نگین‌های گلابی مانند سنگ‌های درخشان هستند، اما مقرون به صرفه‌ترند و مناسب کسانی هستند که با هزینه کم خرید می‌کنند. با این حال، با این شکل فانتزی باید به تنظیمات توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا نوک تیز آن می‌تواند در طول سال‌ها در برابر تراشه‌ها و شکستگی آسیب پذیر شود.

لبه‌های تیز همچنین می‌توانند به راحتی روی لباس گیر کنند، که می‌تواند باعث شل شدن سنگ از محیط شود. اما با تنظیم مناسب، می‌توانید از همه اینها جلوگیری کرده و درخشندگی جواهر را به حداکثر برسانید. بنابراین بدون مزاحمت بیشتر، بیایید نگاهی به بهترین نکات جواهرات مدل گلابی بیندازیم.

نکات خرید جواهرات با مدل سنگ گلابی 

تنظیم قاب

انتخاب برتر ما برای یک نگین گلابی تنظیم حاشیه است، زیرا محافظت عالی را به ویژه برای نوک تیز آن ارائه می‌دهد. در این محیط خاص، سنگ نگین به طور کامل توسط یک لبه فلزی نازک احاطه شده است که آن را محکم در جای خود نگه می‌دارد.

علاوه بر محافظت از سنگ در برابر ضربه و صدمات تصادفی، این تنظیمات نیز به راحتی روی لباس‌ها گیر نمی‌کند. همچنین نگهداری آن آسان است و منحنی‌های دلپذیر گوهر گلابی شکل را به نمایش می‌گذارد.


آیا باید این قاب را انتخاب کنید؟

این تنظیم مناسب کسانی است که جواهرات با ظاهری شیک و مدرن را ترجیح می‌دهند. در حالی که این سبک ممکن است باعث شود سنگ گلابی شکل جواهر شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر برسد، اما اگر قصد دارید هر روز از این جواهرات استفاده کنید، انتخاب قاب آن بسیار کاربری است.

تنظیم شاخک

شاخک‌ها یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای حلقه‌های تک طراحی شده با سنگ گلابی شکل هستند، زیرا آنها به طور ایمن سنگ قیمتی را در جای خود نگه می‌دارند، بدون اینکه بیش از حد آن را بپوشانند.

در حالت ایده آل شما می‌خواهید یک تنظیم V-prong را انتخاب کنید، زیرا از نوک‌های برجسته سنگ جواهر محافظت می‌کند. همچنین یک عنصر اضافی زیبا به طرح می‌افزای و حداکثر بازتاب نور را امکان پذیر می‌کند، بنابراین سنگ گلابی شکل شما درخشان می‌شود.


آیا باید این تنظیم شاخک را انتخاب کنید؟

با حداقل دید فلز، این تنظیم جواهر شما را بدون مانع به زیبایی نمایش می‌دهد. همچنین اندازه سنگ‌های قیمتی شما را به حداکثر می‌رساند. اگر قرار است گاهی از جواهرات ساخته شده با سنگ گلابی شکل استفاده کنید، این تنظیم را توصیه می‌کنیم.

اکنون که از بهترین تنظیمات برای سنگ گلابی شکل جواهرات خود مطلع هستید، وقت آن است که سبک مورد علاقه خود را خریداری کنید. می‌توانید به سایت مجموعه جواهرات شفیع نگاهی بیندازید و مجموعه‌ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب و جهت خرید، با ما در تماس باشید.

خرید سنگ قیمت سنگ قیمتی اشکال سنگ
ثبت نظر