راهنمای خرید انواع مدل گوشواره طلا زنانه شیک در سال 2021

راهنمای خرید انواع مدل گوشواره طلا زنانه شیک در سال 2021

24
گوشواره بخشی از ظاهر روزانه یک زن را تشکیل می دهد و در جعبه جواهرات هر خانمی حداقل یک مدل گوشواره طلا پیدا می شود. اما بیشتر خانم ها گوشواره را با توجه به رنگ و موادی که از آنها ساخته شده خریداری می کنند، در حالی که باید در انتخاب مدل گوشواره در کنار طرح و نوع نگین به کار رفته، به شکل صورت و رنگ مو و چشم خود نیز توجه داشته باشید. گوشواره ها علاوه بر شیک بودن، باید راحت هم باشند. 
برای کمک به شما در انتخاب صحیح مدل گوشواره طلا، مقاله " راهنمای خرید انواع مدل گوشواره طلا زنانه " شامل اطلاعات مفید در مورد نحوه انتخاب و انواع سبک گوشواره است. در ادامه با چند نکته مفید درباره خرید گوشواره طلا آشنا خواهید شد. 

انواع سبک و مدل گوشواره طلا

انواع مدل گوشواره طلا مانند دیگر جواهرات از سبک و اشکال متنوعی برخوردار هستند. خرید گوشواره طلا  مناسب می تواند سبک استایل شما را به خوبی نمایش دهد. گوشواره‌ها می توانند از فلزات مختلفی همچون طلا، نقره یا پلاتین ساخته شوند. علاوه بر این، گوشواره‌های مختلف را می توان با سنگ‌های الماس، مروارید، یاقوت کبود، الماس و غیره تزئین کرد. اما علی رغم تنوع زیاد در مدل گوشواره طلا زنانه، می توان همه آنها را به انواع مختلفی تقسیم کرد:

گوشواره مدل توپی

مدل گوشواره‌های توپی، بهترین نوع گوشواره و مناسب دختران و زنان در هر سنی است. بسیاری از خانم‌ها و دختران که تازه گوش خود را سوراخ کرده اند، گوشواره‌های توپی طلایی را به عنوان اولین گوشواره خود انتخاب می کنند. 
این مدل گوشواره طلا با بست های مختلف استفاده می شود. اما اغلب بست آن به صورت یک پیچ در پشت گوشواره است، زیرا محکم ترین و ایمن ترین قلاب است.
گوشواره مدل توپی هم برای سبک کاری و هم برای ست شدن با یک لباس شب در یک مهمانی کاملا منطبق است. اگر به گوشواره‌های توپی با زرق و برق علاقمند هستید، به گوشواره هایی با سنگ‌های قیمتی نیاز دارید. گوشواره توپی با سنگ الماس یکی از گزینه های ایده آل است. 

گوشواره مدل کاف

برای استفاده از گوشواره‌های مدل کاف محبور به سوراخ کردن گوش نیستید. گوشواره ‌های کاف بر روی لبه گوش قرار گرفته و با کمک گیره مخصوص در پشت گوش بسته می شوند. چنین گوشواره هایی را می توان با سایر گوشواره‌ها ترکیب کرد، اما ترجیحاً دو گوشواره از سبک‌های مختلف را روی یک گوش قرار دهید. 
 گوشواره‌های مدل کاف انواع مختلفی دارد، از حلقه ای ساده گرفته تا مدل‌هایی به شکل حیوانات، پروانه‌ها، سنجاقک و غیره فروشگاه‌های جواهرات این مدل را در جنس‌های مختلف نقره، طلا و پلاتین به مشتریان خود ارائه می‌دهند.




گوشواره مدل حلقه‌ای

این مدل گوشواره طلا گرد و حلقه‎‌ای است و از طریق سوراخ لاله گوش استفاده می شود. این مدل گوشواره طلا را می توان بدون شک یکی از محبوب ترین سبک‌های گوشواره و همچنین کلاسیک نامید. 
گوشواره های مدل حلقه ای بسیار متنوع هستند و از فلزات مختلف، با سنگ و بدون سنگ های تزئینی ساخته شده اند. ذکر این نکته مهم است که گوشواره‌های مدل گرد و حلقه ای ساخته شده از طلا با رنگ‌های مختلف و الماس سفید محبوبیت بیشتری دارند. گوشواره‌های حلقه ای در اندازه‌های مختلف، از بزرگ تا کوچک ساخته می شوند. یکی از اصلی ترین مزایای این مدل گوشواره طلا، بست ایمن آن است. هرگز به طور تصادفی باز نمی شود و علاوه بر این، بستن گوشواره‌های حلقه‌ای بر روی گوش بسیار راحت است. 

گوشواره مدل آویز 

ویژگی اصلی این مدل گوشواره طلا، تزئینات و جزئیات آویز متحرک آن است که آن را پر زرق و برق تر نشان می‌دهد. گوشواره مدل آویز کاملاً با استایل مهمانی شبانه مطابقت دارد و زیبایی شما را چند برابر می‌کند. ممکن است گوشواره مدل آویز در چندین مدل و سبک از زنجیرهای بسیار نازک گرفته تا آنهایی که سنگ‌های آویزان عظیم دارند وجود داشته باشد. مدل گوشواره طلا آویز بلند بیشتر مناسب خانم‌های قد بلند و دارای گردن کشیده است. 

چگونه گوشواره ها را با توجه به فرم صورت انتخاب کنیم؟

گوشواره یک نوع جواهر فوق العاده است که به راحتی می تواند هر چهره ای را بهبود ببخشد. هنگام انتخاب گوشواره توجه به فرم صورت از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که گوشواره‌ها سبک‌های مختلفی دارند و در مدل های و جنس های مختلف قابل استفاده هستند، هر زنی می تواند از انواع مدل گوشواره طلا برای تاکید بر زیبایی طبیعی صورت خود استفاده کند.
دنیای مد چهره‌ها را به چند نوع تقسیم می‌کند: صورت بیضی، مربع، باریک (مستطیل) و گرد که یک طبقه بندی کاملاً نسبی است. زیرا یافتن نمونه‌های واضح از اشکال صورت نام برده شده تقریباً غیرممکن است. 
با در نظر گرفتن این ویژگی، وظیفه شما در هنگام انتخاب گوشواره این است که فرم چهره خود را به خوبی بشناسید و با توجه به آن مدل گوشواره طلا خود را انتخاب کنید. 
بنابراین شما نیاز به خرید گوشواره طلایی دارید که باعث اصلاح و بهبود شکل صورت می شود. به طور کلی قاعده اصلی این است که شکل گوشواره دقیقاً مخالف شکل صورت باشد.

صورت بیضی شکل

چهره های بیضی شکل ایده آل هستند، زیرا می توانید هر مدل گوشواره طلا را داشته باشید. با این حال بهتر است از مدل‌های آویز باریک بلند که چهره را با عمق بیشتری نشان میدهد خودداری کنید.

صورت گرد

اگر مدل گوشواره طلا مناسب را انتخاب کنید، می تواند گونه‌ها را لاغرتر نشان دهد. گوشواره‌های بزرگ بیضی شکل یا مدل‌هایی به شکل یک مثلث معکوس، برای کسانی که صورت گرد دارند مناسب است.
گوشواره آویز با اندازه متوسط برای خانم هایی که صورت گرد دارند انتخابی ایده آل است.

صورت مستطیل شکل

افرادی که صورت باریک و به اصطلاح مستطیل شکل دارند، انتخاب مدل گوشواره طلا بزرگ بیضی شکل با طراحی قلب، هلال و حلقه منطقی و مناسب است. استفاده از گوشواره‌های گرد و پهن ابعاد صورت های کشیده را نرمتر نشان می‌دهد. 

صورت مربعی

گوشواره‌های آویز و حلقه‌ای برای فردی با صورت مربع شکل ایده‌آل است. در زمان خرید گوشواره طلا، این افراد باید مدل‌های مستطیلی یا گرد را انتخاب کنند؛ چرا که گرد بودن گوشواره مانع از نمایش بد فرم اجزاء صورت می شود. نکته دیگر اینکه هرگز مدل گوشواره مربع و ریز خریداری نشود. 

نکات آسان خرید گوشواره های طلا برای استفاده روزانه

برای انتخاب یک مدل گوشواره طلا عالی، این نکات را دنبال کنید:
تصمیم گیری در مورد بودجه: هنگام جستجو برای خرید گوشواره طلا، بودجه شما باید مهمترین فاکتور انتخاب باشد. مشخص کردن بودجه از قبل تعیین شده به شما در درک نیازها و انتخاب مناسب مدل گوشواره طلا کمک می کند. بنابراین باید به خوبی تحقیق کنید و متناسب با بودجه خود، گوشواره ای را انتخاب کنید که ارزش خرید داشته باشد.
ساختار صورت خود را در نظر بگیرید: هنگام انتخاب گوشواره برای مراسم و مخصوصاً استفاده روزانه، باید فرم صورت خود را در نظر بگیرید. گوشواره‌های مناسب می توانند صورت شما را لاغر، چاق، پهن یا کشیده نشان دهد. انتخاب گوشواره مناسب، شما را زیباتر نشان می‌دهد. 
انتخاب سبک مناسب: قبل از انتخاب مدل گوشواره طلا جدید، نگاهی به کمد لباس خود بیندازید. سبک‌ لباس‌های خود و نوع گوشواره‌هایی را که دوست دارید با لباس‌هایتان ست کنید را بررسی کنید. این کار شما را بسیار ساده‌تر می کند. 
برخی از خانم‌ها گوشواره‌های ظریف را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر به دنبال گوشواره‌های بزرگ با سنگ‌های قیمتی هستند. بنابراین اولویت سبک همیشه عامل مهمی است که باید در زمان خرید مدل گوشواره طلا مورد توجه قرار گیرد.
به دنبال بهترین ترکیب فلز و سنگ باشید: برخی از خانم‌ها گوشواره‌های طلا دوست دارند و برخی دیگر به گوشواره‌های نقره علاقه دارند. شما باید در مورد سنگ و فلز گوشواره خود تصمیم بگیرید. حتی می توانید به سراغ گوشواره با مواد ترکیبی مانند گوشواره یاقوتی با روکش طلا بروید. 
ترکیب مناسب سنگ و فلز می تواند باعث بهبود در ظاهر شما بشود و هر روز شما را زیبا و پر زرق و برق نشان دهد. شما می‌توانید هم سراغ گوشواره‌های طراحی شده با سنگ‌های قیمتی بروید و هم برای استفاده روزانه خود، می‌توانید گوشواره‌ای با ترکیب فلز و سنگ و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.
مدلی راحت برای استفاده روزانه انتخاب کنید: راحتی فاکتور بسیار مهمی است که باید در بررسی و خرید گوشواره طلا برای استفاده روزانه مورد توجه قرار دهید. گوشواره‌ای که انتخاب می‌کنید باید سبک و در عین حال شیک باشد. هنگام به گوش انداختن باید راحت باشد، زیرا بیشتر روزها قرار است از آن استفاده کنید و جزو استایل شما باشد. 

12 مدل گوشواره طلا زنانه جدید

گوشواره تقریباً در هر شکل، رنگ، اندازه و سبکی قابل تصور است. از گوشواره‌های مهره‌ای گرفته تا گوشواره‌های الماس می تواند یک گزینه برای خرید گوشواره طلا باشد. در ادامه چند مدل گوشواره طلا زنانه جدید را جهت ایده برای شما در مقاله قرار دادیم. 






















خرید گوشواره طلا

در پایان؛ به یاد داشته باشید که اگر به خرید گوشواره طلا فکر می‌کنید اما یک کودک دارید، خرید گوشواره‌های آویز یک انتخاب عاقلانه نیست. زیرا ممکن است کودک آن را از گوش شما بکشد. یا اگر گوش حساسی دارید به دنبال موادی مانند تیتانیوم یا طلا باشید که کمترین احتمال تحریک را دارند.
این موارد برخی از نکاتی بود که در زمان انتخاب مدل گوشواره طلا و خرید آن باید در نظر داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر، سفارش و خرید انواع مدل گوشواره طلا می توانید با ما در تماس باشید.

خرید گوشواره طلا مدل گوشواره طلا زنانه گوشواره طلا جدید انواع گوشواره طلا قیمت گوشواره طلا
ثبت نظر