راهنمای خرید حلقه نامزدی با برش زمرد

راهنمای خرید حلقه نامزدی با برش زمرد

61

مطمئناً برش زمرد در دنیای حلقه ازدواج رو به افزایش است و به دلیل ظاهر متمایزش در بین افراد مشهور محبوبیت پیدا کرده است. اگر به طور کلی به اشکال پر رنگ و زاویه‌دار تمایل دارید، قطعاً برش زمرد به ذهن شما خطور کرده است. آیا می‌خواهید این برش سلطنتی و با شکوه را در حلقه نامزدی رویایی خود بگنجانید؟ در اینجا برخی از جزئیات جذاب وجود دارد که باید قبل از تمایل به خرید حلقه نامزدی با برش زمرد بررسی کنید.

برش زمرد چیست؟

Emerald-Cut در اصل برای سنگ‌های قیمتی زمرد ساخته شده بود، اما برای سایر جواهرات و الماس‌ها نیز موجود است. این دارای شکل مستطیلی کشیده با وجوه باریک و تراش خورده است. آنها به موازات یکدیگر می‌نشینند و با سطح صاف، جلوه معروف "تالار آینه" را ایجاد می‌کنند. برش‌های زمرد دارای گوشه‌های کمی بریده شده است تا ثبات و محافظت بیشتری به سنگ اضافه شود. برش زمرد بسته به نسبت آن می‌تواند مستطیل یا مربع به نظر برسد.

چرا یک حلقه برش زمرد انتخاب می‌کنیم؟

جدا از برش زمرد که جاودانه و ظریف است، به سنگ حلقه نامزدی جدیت و شکوه می‌بخشد. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی باعث محبوبیت برش زمرد برای حلقه نامزدی و دیگر جواهرات شده است:

انگشتان باریک: مطمئناً برش زمرد درخشان‌ترین در بازار نیست، اما حسی منحصر به فرد به شما می‌بخشد. به دلیل شکل کشیده و زاویه‌ای، انگشتان را باریک و بلندتر نشان می‌دهد. با مشاهده جذابیت بصری خیره کننده از شکل و انگشتان باریک‌تر، از خرید خود راضی‌تر خواهید بود.

وزن قیراط: این نگین برش خورده به دلیل مساحت آن بزرگتر به نظر می‌رسد، هر چند وزن عیار آن مانند سایر اشکال نگین است. اگر آن را با یک الماس گرد با وزن عیار یکسان مقایسه کنید، الماس برش خورده بزرگتر به نظر می‌رسد. اگر به دنبال داشتن سنگ مرکزی با ظاهری بزرگتر و مقرون به صرفه برای انگشتر نامزدی خود هستید، سنگ قیمتی با برش زمرد عالی است.

ظرافت پیچیده: نگین‌های برش خورده از زمرد، جذابیت خاصی در دنیای قدیم دارند. آنها در دوران هنر دکو محبوبیت زیادی پیدا کردند و هنوز هم در بین نخبگان هالیوود محبوب هستند. به دلیل جذابیت جسورانه، برش زمرد مورد علاقه زنان جسور، فردگرا و به دنبال برتری است.  

کدام گزینه را برای حلقه با برش زمرد انتخاب کنید؟

جواهرات برش زمرد در تنظیمات مختلف فوق العاده به نظر می‌رسند. در اینجا 4 گزینه از بهترین تنظیمات وجود دارد که می‌توانید به آنها توجه کنید:

تنظیم یک نفره: تنظیم یک نفره یک انتخاب کلاسیک برای حلقه نامزدی با برش زمرد است. به دلیل جنبه‌های زیبا و شکل خیره کننده، جواهرات برش خورده از زمرد به تنهایی زیبا به نظر می‌رسند و در این محیط تمام توجه بی وقفه را به خود جلب می‌کنند. بنابراین اگر عاشق سادگی هستید، یک حلقه نامزدی برش زمرد تک، به تنهایی یک انتخاب عالی است.

تنظیم سه رنگ: همان طور که از نامش پیداست، این سه سنگ شامل نگین برش زمرد به عنوان قطعه مرکزی، همراه با دو الماس یا نگین است. این یک روش عالی برای اضافه کردن وزن عیار بیشتر به حلقه نامزدی و افزایش جذابیت بصری آن است.

تنظیمات نور: اگر چه الماس‌ها و جواهرات برش خورده از زمرد نور کمتری نسبت به نمونه‌های گرد خود دارند، اما می‌توانید با تزئین یک یا دو هاله نورانی، درخشش بیشتری به حلقه خود بدهید. اگر به دنبال جلوه‌ای درخشان و مجلل هستید، تنظیمات نور با یک هااله با خواسته شما مطابقت دارد.

نکاتی که هنگام انتخاب حلقه نامزدی برش زمرد باید در نظر بگیرید

الماس تراش خورده زمرد یا هر سنگ قیمتی، به راحتی نقص‌ها و اجزای رنگ را نشان می‌دهد. به یاد داشته باشید نقص در یک گوهر ضعیف و با درجه پایین برش زمرد به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. کیفیت را نمی‌توان بدون هیچ زحمتی به دست آورد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم درجه بالاتر از وضوح و رنگ الماس یا یک سنگ نگین رنگی با کیفیت را انتخاب کنید که کاملاً برش داده شده است تا چیزی جز بهترین نداشته باشید. برای خرید حلقه نامزدی با برش زمرد و طراحی جدید، با ما در تماس باشید.

انگشتر زنانه خرید انگشتر قیمت انگشتر انگشتر زمرد
ثبت نظر