راهنمای خرید انواع حلقه نامزدی ست جدید و شیک

راهنمای خرید انواع حلقه نامزدی ست جدید و شیک

19
خرید حلقه نامزدی، اوج یک اقدام عاشقانه است. اما تهیه ست حلقه ازدواج چیزی است که نیاز به تفکر زیادی دارد، زیرا می خواهید تا آخر عمر در دستان خود به همراه داشته باشید. خرید حلقه شاید تنها جواهری باشد که قرار است شما و همسرتان باهم و برای همیشه استفاده کنید. بنابراین در مورد آنچه می خواهید باهم حرف بزنید و به توافق برسید. 
می خواهید جنس حلقه نامزدی شما از طلا سفید باشد یا زرد؟ شما تصمیم دارید جنس حلقه نامزدی طلای زرد باشد، چرا که با دیگر جواهرات شما مطابقت بیشتری دارد. اما انتخاب همسر شما داشتن حلقه با جنس طلا سفید است و می خواهد با ساعت استیل خود ست کند. در نهایت شاید بهترین راهکار، خرید حلقه با ترکیب جنس طلا زرد و سفید باشد. برخی اصول در خرید حلقه وجود دارد که شما با رعایت آنها می توانید بهترین ست حلقه نامزدی را خریداری کنید.
نکات مهم را در مقاله "راهنمای خرید حلقه نامزدی جدید و شیک" دنبال کنید و با مشاهده چند نمونه عکس حلقه ست، ایده انتخاب و خرید حلقه نامزدی جدید و شیک را در ذهن خود تداعی کنید.

جنس انواع حلقه نامزدی

برای شروع، انتخاب جنس حلقه نامزدی مهم است. حلقه نامزدی مداوم در دستان شما است و باید به اندازه کافی محکم و در مقابل سایش با دستان مقاوم باشد. فلزات بی شماری وجود دارد و هر کدام دارای خصوصیات مختلفی هستند، ولی برخی از آنها در ساخت حلقه نامزدی مناسب ترند.
ما 5 گزینه فلز را به شما معرفی می کنیم که هر کدام با توجه به سلیقه و نیاز شما گزینه مناسب در انتخاب حلقه نامزدی شیک است.

طلای سفید

برای افرادی که طلا دوست دارند ولی ترجیح آنها در انتخاب حلقه نامزدی سبک معاصر و امروزی است، حلقه با جنس طلا سفید بسیار مناسب است. حلقه‌ نامزدی طلا سفید با روکش رودیم دارای یک درخش خیره کننده است و با ترکیب سنگ الماس کار فوق العاده ای می شود. روکش طلا سفید حلقه ی نامزدی بسیار محکم است و اگرچه انتظار می رود این آبکاری با گذشت زمان از بین برود، اما با آبکاری مجدد می توان به راحتی از آن استفاده کرد و انگشتر عروسی شما به زیبایی روز اول خواهد شد. بنابراین سعی کنید از گالری حلقه ازدواج معتبر خرید کنید که در صورت لزوم به شما خدمات آبکاری مجدد حلقه نامزدی ارائه کند.



طلای زرد

طلای زرد یکی از فلزات سنتی و قدیمی با 75% طلای خالص است. حلقه نامزدی با طلای زرد می تواند انتخاب مناسبی برای عروس و دامادهای طرفدار جواهرات با ظاهری کلاستیک باشد. این حلقه‌ها با فلزات قوی ترکیب شده اند و مناسب برای نیازهای روزمره زندگی است. انگشتر نامزدی ساخته شده با طلای زرد یک گرما و انرژی خاصی به شخص منتقل می کند و لکه دار نمی شود. 


طلای رزگلد

این فلز با رنگ صورتی مایل به قرمز رویایی در بازار حلقه های نامزدی بسیار در حال عرضه است. اگر می خواهید لطافت احساس خود را در انگشتر خود و همسرتان نمایش دهید، خرید حلقه نامزدی جدید و شیک با طلای رزگلد یک انتخاب محبوب و پاسخی عاشقانه است.
برای ساختن حلقه با رنگ آمیزی مجلل و خاص، معمولاً طراحان طلا مقدار مس بیشتری به آلیاژ طلا اضافه می کنند تا یک حلقه محکم تر با رنگ خاص تولید کنند.


پلاتین

پلاتین یکی از سخت ترین و خالص ترین فلزات است و در برابر سایش روزانه حلقه با دستان شما بسیار مقاوم است. حلقه شیک نامزدی با جنس پلاتین از درخشش سفید زیبایی برخوردار است. لکه دار نمی شود و نیاز به پوششی برای جلوگیری از محو شدن رنگ انگشتر ندارد. 
پلاتین نسبت به طلا گران تر و نادرتر است. حلقه نامزدی با جنس پلاتین انتخاب زنانی است که به جواهرات خیره کننده و براق علاقه دارند و به دنبال تضمین ماندگاری و مقاومت بالا در برابر گذر زمان هستند.


4 نکته ای که باید هنگام خرید مدل انگشتر نامزدی در نظر بگیرید

برای خرید حلقه نشون نامزدی با همسرتان به طلا فروشی مراجعه می کنید و با تعداد زیادی حلقه با تنوع جنس و طرح مواجه می شوید. یک دفعه احساس سردرگمی می کنید و از خودتان می پرسید کدام حلقه ازدواج ست، مناسب شما و همسرتان خواهد بود؟ راهنمای خرید حلقه نامزدی جدید و شیک به شما در انتخاب یک حلقه نامزدی زیبا و ماندگار کمک می کند. پس نکات زیر را به یاد بسپارید.

1. وقت بگذارید
ممکن است در لیست کارهای قبل از ازدواج، تهیه حلقه در پایین لیست باشد. اما شما باید حداقل دو ماه قبل از برگزاری مراسم، به دنبال انتخاب مدل حلقه نامزدی و خرید آن باشید. بنابراین عجله نکنید و زمان کافی برای دیدن مدلهای مختلف حلقه نامزدی جدید و شیک در نظر بگیرید. به هرحال قرار است این حلقه بیان گر عشق و تعهد بین شما و همسرتان باشد و عجله در خرید آن اشتباه است. باید دید شما و همسرتان چه سبک حلقه را می پسندید؟ آیا می خواهید اسمتان در حلقه حکاکی شود؟ آیا حلقه شما نیاز به تغییر اندازه دارد؟
همه این موارد نیاز به زمان کافی دارند و اگر مدل مورد نظر خود را پیدا نکردید و تصمیم به سفارش یک حلقه نامزدی ست دارید، به یاد داشته باشید که حداقل 30 روز ساخت حلقه طول می کشد.

2. انتخاب اندازه مناسب 
اکثر افراد به ندرت حلقه نامزدی را از انگشت خود در می آورند. در زمستان و تابستان، ورزش، بارداری، خانه و محل کار حلقه در انگشتان است. گاهی انگشتان از گرما و سرما متورم می شود و باعث تنگی یا گشاد شدن حلقه می شود. بنابراین در زمان انتخاب و خرید حلقه، سایز را در شرایط گوناگون در نظر بگیرید و مانع از استرس تغییر سایز حلقه خود در روز مراسم شوید.
برای یافتن اندازه مناسب که به بهترین شکل برای همه این تغییرات مناسب باشد، اندازه گیری و خرید حلقه خود را در زمانی که آرامش دارید و دمای بدن نرمال است انجام دهید.
بنابراین هرگز اول صبح این کار رو انجام ندهید. بعد از ورزش و تحرک یا وقتی که سرد یا گرم هستید، زمان مناسب برای خرید یک حلقه نامزدی جدید و شیک است. 

3. اهمیت سبک زندگی
خرید انگشتر نامزدی زیبا که روی انگشتان شما احساس خوبی را منتقل نکند و مجبور باشید آن را دربیارید یک تجربه ناخوشایند است. در زمان انتخاب بین انواع مدل حلقه نامزدی، به یاد داشته باشید مدلی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی، به طور مداوم در انگشتان شما باشد و با آن احساس راحتی داشته باشید.
اگر آدم فعالی هستید یا اگر ترکیبات فلزی باعث تحریک پوست شما می شوند، خرید یک انگشتر با سنگ های قیمتی همچون الماس گزینه اشتباهی است. بلکه شما باید یک حلقه ساده با جنس پلاتین خریداری کنید. چون جنس پلاتین دوام فوق العاده ای دارد و خاصیت ضد حساسیت آن به دلیل خالص بودن این نوع فلز گزینه خوبی برای خرید حلقه ست زنانه و مردانه است.

4. بررسی کیفیت حلقه نامزدی
کنترل کیفیت طلا نه برای خرید حلقه، بلکه باید برای خرید هر گونه جواهرات بررسی شود. مطمئن شوید که در قاب داخلی حلقه علامت تجاری تولید کننده و علامت کیفیت ثبت شده باشد. اگر از دو یا چند فلز در ساخت حلقه استفاده شده باشد، باید برای هر کدام علامت کیفیت وجود داشته باشد. به طور مثال در تایید کنترل کیفیت، علامت 24K یا PLAT حک شده در حلقه ثابت می کند کیفیت فلز همان چیزی است که فروشنده طلا می گوید.

عکس 10 مدل حلقه ازدواج شیک

اگر می خواهید حلقه نامزدی ست شما برگرفته از سبک و مدل‌های جدید باشد، به عکس چند مدل حلقه نامزدی جدید با جدیدترن سبک‌های طراحی جواهرات نگاهی داشته باشید. 













در پایان؛ مطمئناً با رعایت نکات خرید حلقه نامزدی جدید و شیک، آنچه انتخاب می کنید حلقه ای است که تمام سال های زندگی مشترک، عاشق آن خواهید بود. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید جواهرات و ست حلقه داشتید، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد. کافیست با ما تماس بگیرید یا در انتهای صفحه، نظرات خود را ثبت کنید.

حلقه نامزدی ست حلقه نامزدی شیک حلقه نامزدی ساده حلقه نامزدی طلا عکس حلقه ست عکس حلقه ازدواج شیک
ثبت نظر