رمزگشایی معنی حلقه های نامزدی گلابی شکل

رمزگشایی معنی حلقه های نامزدی گلابی شکل

40

در حالی که بعضی از خانم‌ها زیبایی سنگ‌های قیمتی کلاسیک گرد و پرنسس را دوست دارند، برخی دیگر می‌خواهند حلقه نامزدی آنها شخصیت آنها را نشان دهد. یکی از شکل‌های فانتزی حلقه نامزدی که در میان بسیاری از عروس‌ها محبوب است حلقه گلابی شکل است. اما آیا این حلقه شکل گلابی معنی و نمادی دارد؟ و چگونه می توانید بفهمید که این طرح حلقه مناسب شما است؟ اگر قصد خرید حلقه نامزدی گلابی شکل را دارید به خواندن ادامه دهید.

حلقه گلابی شکل چیست؟

حلقه گلابی شکل ترکیبی خیره کننده از سنگهای قیمتی و برش چشمگیر و خاص است. سنگ‌های حلقه شکل گلابی از یک انتهای گرد شده و از طرف دیگر به صورت مخروطی و نوک تیز دیده می‌شوند و شبیه قطره‌ای زیبا هستند.

سنگ‌های گلابی شکل حلقه به دلیل شکل کشیده، انگشتان صاحب آن را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال قطعه جواهر چشم نواز هستید که انگشت شما را جذاب کند، پس حلقه گلابی شکل انتخاب شما خواهد بود.

معنی و نمادین حلقه‌های نامزدی به شکل گلابی

تصور می‌شود گوهرهای گلابی شکل نماد اشک شادی هستند و با عشق و ازدواج در ارتباط هستند. همچنین اعتقاد بر این است که حلقه گلابی شکل نشان دهنده یک پیوند یا ارتباط عاطفی است. به دلیل جذابیت بی‌نظیر، گوهر گلابی شکل در میان جمعیت متمایز است. این ویژگی برای فردی با ذوق و دارای حس عاشقانه و ظرافت عالی است. تصور می‌شود افرادی که حلقه گلابی شکل را انتخاب می‌کنند افرادی ماجراجو و با اعتماد به نفس هستند و دوست دارند زندگی را پر جنب و جوش کنند. بنابراین اگر شما یا نامزدتان کسی هستید که تمام تلاش خود را می‌کنید تا منحصر به فرد باشید، پس این شکل گلابی حلقه مناسب شما خوهد بود.

چرا باید حلقه گلابی شکل را انتخاب کنید؟

علاوه بر ظاهر مدرن آن، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا حلقه‌های گلابی شکل یک انتخاب عالی هستند.

حداکثر درخشش

الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی گلابی شکل به طور معمول به سبک درخشان بریده می‌شوند و دارای 58 وجه هستند. بنابر این می‌توانید انتظار یک حلقه پر زرق و برق با درخشش بالا داشته باشید.

به دنبال سنگ بزرگ

نکته مهم این است که شکل خاص این شکل گوهر به خوبی وزن و عیار بالا جواهر را نشان می‌دهد. این ویژگی تراش سنگ قیمتی به نوبه خود اجازه می‌دهد تا حلقه گلابی شکل بزرگتر از سایر اشکال و همانند حلقه شاهزاده خانم‌ها، گرد و با همان وزن به نظر برسد. با این کار می‌توانید هنگام خرید انگشتر خود صرفه‌جویی بیشتری انجام دهید، زیرا می‌توانید با خرید حلقه گلابی شکل با عیار کمتر، جلوه بصری مشابه با سنگ‌های سنگین و بزرگ را حفظ کنید.

حلقه نامزدی گلابی شکل رویاهای خود را پیدا کنید

در سایت جواهرات شفیع مجموعه‌ای جذاب از حلقه‌های نامزدی گلابی شکل که با الماس گرانبها، یاقوت کبود و غیره تزئین شده است را خواهید یافت. شما می‌توانید زیبایی سنگ انگشتر خود را با یک سبک کلاسیک به نمایش بگذارید و اگر به دنبال درخشش بیشتر هستید، حلقه با سنگ الماس با تراش گلابی را انتخاب کنید. بنابراین عجله کنید و به مجموعه ما سر بزنید، با کارشناسان تماس بگیرید و جواهر سازگار با داستان زندگی خود را خریداری کنید.  

خرید حلقه گلابی شکل فروش حلقه گلابی شکل قیمت حلقه گلابی شکل حلقه نامزدی گلابی شکل
ثبت نظر