معرفی 6 مدل انگشتر در نجف زنانه و مردانه + خواص انگشتر در نجف اصل

معرفی 6 مدل انگشتر در نجف زنانه و مردانه + خواص انگشتر در نجف اصل

35
در عصر مدرن و با پیشرفت تکنولوژی، انسان‌ها شدیداً به دنبال راهکارهای بهبود کار و زندگی خود هستند و در این بین انرژی ذهنی و جسمی زیادی از دست می‌دهند. بنابراین استفاده از جواهرات ساخته شده با سنگ‌های قیمتی همچون انگشتر در نجف می‌تواند بر داشتن قدرت ذهنی و جسمی تاثیرگذار باشد. با سنگ در نجف اصل تمام قدرت ذهنی مورد نیاز فرد برای انجام یک کار مهم تامین می‌شود. این قدرت به شما در دور نگه داشتن افکار منفی و تمرکز در مسیر موفقیت کمک می‌کند. 
انواع سنگ در نجف اعتماد به نفس و سخنوری را بهبود و تقویت می‌کند و به عنوان ابزاری قدرتمند در تصمیم گیری‌های مهم استفاده می‌شود. در ادامه با معرفی 6 مدل انگشتر در نجف زنانه و مردانه و خواص انگشتر در نجف اصل بیشتر آشنا خواهید شد.

سنگ در نجف اصل چیست؟

اسم سنگ در نجف برگرفته از در به معنی مروارید و مظهر سفید و پاکی، و نوع نجفی آن به دلیل استخراج از معادن نجف است. نگین انگشتر در نجف در عراق و از معادن شهر نجف استخراج می‌شود. خاصیت سنگ در نجف که از  زمین به دست می‌آیند بیشتر و سنگ درخشش بیشتری دارد. 
سنگ در نجف اصل سنگی شفاف و صاف به رنگ سفید کریستالی، شبیه شیشه‌ و از خانواده کواتز است. در کوهی نام دیگر سنگ در نجف اصل در سنگ شناسی است. انواع سنگ در نجف با ماهیت دی اکسید سیلیسم و در مقایسه با الماس، دارای مقاومتی حدود 7 می‌باشد. سنگ در نجف در اصل یک کریستال شفاف و دارای ویژگی تقریباً 100% عبور نور است.  همچنین انگشتر در نجف:
  • افزایش انرژی، تعادل، فضیلت و هماهنگی بیشتری را در زندگی شما به ارمغان می‌آورد.
  • تعادل را در روابط بین بدن، ذهن و احساسات تقویت می‌کند.
  • موجب تعادل و تقویت درون و در بین فرآیندهای فیزیکی بدن می‌شود.
  • جنبه‌های تحلیلی و خلاق ذهن را متعادل می‌کند. 
  • پس از یک تجربه تلخ و آسیب زا در زندگی، امکان تعادل مجدد را به دست می‌آورید.

انواع سنگ در نجف

دور نجف در دو رنگ شیشه‌ای مایل به قرمز (حسینی) و شیشه‌ای بیرنگ (مودار) در کشور عراق و در شهر نجف یافت می‌شود. در میان کشورهای اسلامی سنگ در نجف به رنگ شیشه‌ای مایل به قرمز به نام در حسینی معروف است.

سنگ در مودار

به سنگ در نجف اصل که داخل آن ممکن است رگه‌هایی به رنگ طلایی، سبز یا سیاه وجود داشته باشد، در مودار گفته می‌شود. وجود کانی روتایل موجب شکل گیری این رگه‌ها در سنگ در نجف است. در بین رگه‌های مختلف سنگ در مودار، رگه های سیاه و طلایی انگشتر در نجف را بسیار زیبا می‌کند.

سنگ در حسینی

یکی از عوامل تغییر رنگ سنگ در نجف، نفوذ عناصر فلزی مثل آهن، مس، آلومینیوم و تیتانیوم است. نفوذ اکسید آهن در نگین در نجف باعث رنگ قرمز  سنگ می‌شود. گاهی میزان این نفوذ زیاد و در نتیجه سنگ در کاملاً رنگ قرمز زیبایی به خود می‌گیرد. سنگ در نجف اصل به رنگ قرمز به در حسینی معروف است و در بین مسلمانان ارزشمند و نمادی از منزلت و قدرت است.

خواص سنگ در نجف از دیدگاه اسلام

روایات متعددی در مورد ثواب و خواص سنگ در نجف اصل از امامان معصوم (ع) نقل شده است. سنگ در نجف انرژی‌های منفی را کاهش و انرژی معنوی را تقویت می‌کند و به همراه داشتن انگشتر در نجف  باعث ایجاد آرامش می‌شود.
به گفته امام جعفر صادق (ع) به همراه داشتن سنگ در نجف اصل برکت زندگی شما را افزایش می‌دهد. روایات بیان می‌دارد که روزی مفضل با انگشتر در نجف به دیدار امام جعفر صادق  (ع) رفت. امام انگشتر را دید و به مفضل اعلام کرد که فقط نگاه کردن به سنگ در نجف اصل موجب شادی قلب زنان و مردان می‌شود. در روایتی دیگر از امام صادق به نقل از مرحوم مجلسی، نگاه به انگشتر دو نجف و به همراه داشتن آن ثوابی معادل رویت و زیارت کعبه را دارد.
امام 2 مورد از خواص نگین در نجف را به شرح زیر اعلام کرد:
انگشتر در نجف موجب افزایش خوشبختی می‌شود
سنگ در نجف اصل انواع بیماری ‌های چشم را درمان می‌کند
انواع سنگ در نجف به غیر از درمان بیماری چشم، موجب ارزش و مزایای معنوی و مذهبی می‌شود. سنگ در نجف اصل انرژی، استقامت و نشاط زیادی را برای افرادی که اندام و هیکلشان فرسوده  و ضعیف شده است تامین می‌کند. انگشتر در نجف به آرامی تعادل هر هفت اشعه رنگ را به بدن، احساسات و ذهن شما جلب می‌کند. در این روند هر گونه عدم تعادل اشعه رنگ در بدن شما را اصلاح می‌کند. وقتی در این سطح متعادل تر می‌شوید، همه جنبه‌های زندگی بهبود می‌یابند. 

تشخیص اصل بودن سنگ در نجف

سنگ در اصل مشابه شیشه و کوارتز است. معمولاً داخل سنگ انگشتر در نجف اصل شیار یا حباب‌های ظریفی وجود دارد. در صورتی که سنگ در شفافیت زیادی داشته باشد تشخیص اصل بودن سنگ سخت ر خواهد بود و هر سنگ دارای حباب و شفاف را نمی‌توان سنگ در نجف دانست. در صورت شفافیت بیشتر و شیشه‌ای بودن سنگ در، قیمت آن  گران‌تر خواهد بود
 مقایسه قیمت یکی دیگر از روش‌های تشخیص سنگ در نجف اصل از تقلبی است. انگشتر در نجف اصل و پولیش داده شده با تراش دامله و کاروینگ شده قیمت بالاتری در بازار جهانی دارد.  اما در واقع روش و راه درست و ثابت شده‌ای برای تشخیص اصل و بدل بودن سنگ انگشتر در نجف با چشم مسلح وجود ندارد. 

روش شارژ در نجف

نگهداری و محافظت از سنگ انگشتر در نجف بسیار ساده و آسان است. انگشتر یا گردنبند سنگ در نجف اصل را می‌توانید هر ماه یک یا دو بار در آب جاری، روان و زلال بشورید و سپس با قرار دادن در برابر نور خورشید سنگ در را خشک و شارژ در نجف را انجام دهید. 

3 مدل انگشتر در نجف زنانه طلا



3 مدل انگشتر در نجف مردانه






سنگ در نجف اصل خرید سنگ در نجف فروش در نجف انگشتر در نجف خاصیت سنگ در نجف
ثبت نظر