چگونه بهترین گوشواره های حلقه ای را برای خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین گوشواره های حلقه ای را برای خود انتخاب کنیم؟

55

ما قاطعانه اعتقاد داریم که حتماً باید یک جفت گوشواره حلقه‌ای در جعبه جواهرات شما وجود داشته باشد! این می‌تواند یک گوشواره حلقه‌ای جسورانه و چشمگیر یا یک گوشواره حلقه‌ای ظریف اما شیک باشد که بدون هیچ زحمتی تیپ و ظاهر شما را جذاب و خاص‌تر می‌کند.

به علاوه این واقعیت که امروزه گوشواره حلقه‌ای به اندازه دوران مهمانی و عروسی‌های دهه 70 محبوب هستند، باور ما را درباره داشتن این گوشواره‌های شیک تایید می‌کند. بنابراین خرید گوشواره حلقه‌ای مطمئناً سرمایه خوبی برای خاص بودن شما خواهد بود. اما با وجود بسیاری از سبک‌ها و اندازه‌ها، دشوار است که بفهمید بهترین گوشواره حلقه‌ای برای شما کدام است. بنابراین برای سهولت کار شما، همه مواردی که باید هنگام انتخاب بهترین گوشواره های حلقه ای در نظر بگیرید، در این مقاله ذکر کردیم.

 نکاتی برای انتخاب اندازه مناسب گوشواره حلقه ای

انتخاب اندازه گوشواره حلقه‌ای شما زیبایی آن را تعیین می‌کند و این که چگونه قاب صورت شما را احاطه و زیبا می‌کند.

گوشواره حلقه‌ای کوچک: اگر به دنبال یک جفت گوشواره حلقه‌ای برای استفاده روزمره هستید، باید گوشواره با حلقه‌های کوچک را در نظر بگیرید. آنها در عین حال که ظریف هستند، تمام اجزا فرم صورت را به زیبایی نمایش می‌دهد و چهره را جذاب‌تر میکند. اگر کت و شلوار می‌پوشید و یا کمد لباس مینیمالیستی دارید، این مدل گوشواره حلقه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا اگر بخواهید با لباس‌های رسمی خود تاثیر گذار باشید، گوشواره حلقه‌ای کوچک می‌تواند گزینه خوبی باشد.

گوشواره حلقه‌ای متوسط: آیا شما چشم نوازی بیشتری می‌خواهید؟ پس گوشواره حلقه‌ای با اندازه متوسط یک انتخاب عالی است. گوشواره حلقه‌ای متوسط محبوب‌ترین گزینه هستند، زیرا به خوبی با لباس‌های مختلف ست می‌شوند و به طور کلی متناسب با همه فرم‌های صورت، به ویژه فرم صورت مربع شکل هستند.

گوشواره حلقه‌ای بزرگ: حلقه‌های بزرگ گوشواره برای زمان‌هایی که می‌خواهید نمای دراماتیک داشته باشید انتخاب عالی است. از آنجا که در مقایسه با گوشواره حلقه‌ای کوچک و متوسط، نمای جسورتر دارند، حلقه‌های بزرگ بدون هیچ زحمتی تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اما اگر می‌خواهید حتی بیشتر به چشم بیاید، پیشنهاد میکنم موهای خود را به صورت شیک بالا ببندید یا آنها را از دور صورت خود جمع کنید تا گوشواره حلقه‌ای بزرگ در گوش شما بیشتر خود نمایی کند.

 نکاتی در مورد انتخاب عرض گوشواره حلقه‌ای

هنگامی که در مورد اندازه تصمیم گرفتید، بسته به سبکی که می‌خواید با گوشواره حلقه‌ای ایجاد کنید، عرض مناسب را در نظر بگیرید. به طور کلی حلقه‌های نازک، ظریف و براق با ظاهری ساده و راحت به خوبی ست می‌شوند. با این حال گوشواره‌های حلقه‌ای پهن از زیبایی چشمگیر و پر زرق و برق برخوردار هستند. بنابراین به خوبی با ظاهری زیبا‌تر جفت می‌شوند.

 نحوه انتخاب جزئیات

در مرحله بعدی، باید درباره جزئیات مورد نظر در گوشواره حلقه‌ای خود تصمیم بگیرید. آیا حلقه‌هایی با فلز ساده می‌خواهید که کلاسیک باشد و ساده‌تر به نظر برسد؟ یا اینکه حلقه‌هایی تزئین شده با سنگهای قیمتی رنگی و الماس را ترجیح می‌دهید؟ همچنین می‌توانید طرح‌های هندسی را برای ظاهری شیک و معاصر انتخاب کنید. علاوه بر این اگر به دنبال درخشش بیشتر هستید، می‌توانید طرح‌هایی با دو ردیف انتخاب کنید.

 نحوه انتخاب فلز

آیا شما فلز مورد علاقه خود را برای خرید گوشواره حلقه‌ای انتخاب کرده‌اید؟ توصیه می‌کنیم از فلزی که بر مجموعه جواهرات فعلی شما حاکم است و رنگ و سنگ‌های قیمتی که برای دیگر جواهرات خود انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید. به طور مثال اگر اکثر جواهرات شما از فلز طلا است، سعی کنید گوشواره حلقه ای از جنس طلا خریداری و استفاده کنید.

اکنون که همه چیزهایی را که باید در مورد چگونگی انتخاب بهترین گوشواره‌های حلقه‌ای بدانید یاد گرفتید، وقت آن است که نگاهی به مجموعه جواهرات شفیع بیندازید و گوشواره مورد علاقه خود را انتخاب و از طریق تماس با ما خریداری کنید.

خرید گوشواره قیمت گوشواره گوشواره طلا انواع گوشواره
ثبت نظر