آموزش باز کردن گره گردنبند با زنجیر کوتاه و بلند

آموزش باز کردن گره گردنبند با زنجیر کوتاه و بلند

47

وقتی نوبت به نگهداری گردنبند می‌رسد، بیشتر ما از جعبه‌های جواهرات کوچکی استفاده می‌کنیم و می‌خواهیم که به این شکل از گردنبند خود محافظت کنیم. ولی در واقع باعث گره خوردن زنجیر شده و هر بار که تصمیم به استفاده از گردنبند می‌گیریم، در نهایت مدت زمان زیادی صرف باز کردن گره گردنبند می‌کنیم. این مورد می‌تواند به خصوص هنگامی که عجله داریم ناامید کننده باشد.

بنابراین در این مقاله کارشناسان سایت شفیع روش‌های خلاقانه مختلفی را به شما پیشنهاد داده‌اند که می‌توانید در صورت گره خوردن گردنبندهای خود این راهکارها را اجرا کنید. در ادامه می‌خوانید که ...

کارت ویزیت قدیمی

در کارت ویزیت قدیمی دو برش کوچک ایجاد کنید و گردنبند را روی آن محکم ببندید. سپس می‌توانید این کارت‌های ویزیت را در جعبه جواهرات قرار دهید. جدا از کارت ویزیت، از کارت‌های بازی و هر نوع کارت دیگر نیز می‌توانید برای جمع آوری گردنبند استفاده کنید.

جا کلیدی

یک جا کلیدی در کمد خود نصب کنید و گردنبندهای خود را بر روی آن آویزان کنید. این روش فضای جعبه جواهرات شما را آزادتر می‌کند تا بتوانید خرده ریزهای گرانبهای دیگری را نیز ذخیره و نگهداری کنید. همچنین با این روش انتخاب مناسب ترین گردنبند متناسب با لباس شما نسبتاً راحت‌تر خواهد بود.

پارچه میکروفیبر

گردنبندهای خود را روی یک پارچه میکروفیبر با فاصله 2.5 تا 5.5 سانتیمتر از هم قرار دهید. اکنون پارچه را به روشی بچرخانید که هر رول حاوی یک گردنبند باشد. بافت این پارچه نرم از لیز خوردن گردنبندهای شما جلوگیری می‌کند.

نی یا رول دستمال توالت

ساده ترین راه برای نگهداری گردنبند با زنجیر بلند، استفاده از رول کاغذ توالت یا نی است. در ابتدا انتهای گردنبند خود را به سوراخ یک نی یا رول دستمال توالت وارد کنید. آن را فشار دهید تا از انتهای دیگر قفل بیرون بیاید. اکنون به راحتی قلاب را محکم کنید. از این پس دیگر مجبور نخواهید بود که وقت خود را صرف باز کردن گره گردنبند خود کنید.

کیف زیپ دار قابل حمل

تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر گردنبند را در یک دستمال کاغذی بپیچید و در یک کیسه زیپ دار جداگانه نگهداری کنید. اینگونه شما به ذخیره سازی و نگهداری راحت گردنبندهای خود بدون درهم و برهم کردن کمک کرده‌اید.

استفاده از اسپیسرهای گردنبند

اسپیسرهای گردنبند، مفیدترین ابزار برای گردنبندهای لایه‌ای شما هستند. این میله فلزی کوچک از سوراخ‌های انتهای آن تشکیل شده است. هر لایه از گردنبند خود را در یکی از سوراخ‌ها قرار دهید. این وسیله مقدار کمی فضا بین لایه‌های مختلف گردنبند باقی می‌گذارد. برای اطلاع از دیگر روش‌های جلوگیری از گره خوردن گردنبند با کارشناسان ما در تماس باشید.

نگهداری گردنبند نگهداری زنجیر خرید زنجیر قیمت گردنبند
ثبت نظر