5 حلقه نامزدی سنگ صورتی زیبا برای یک پیشنهاد رویایی

5 حلقه نامزدی سنگ صورتی زیبا برای یک پیشنهاد رویایی

41

حلقه نامزدی نمادی از عشق و تعهد است و هیچ گزینه کاملاً عاشقانه‌ای مانند یک سنگ صورتی وجود ندارد که بتوانید به آن فکر کنید. خواه یک سنگ مورگانیت دوست داشتنی باشد و یا یک سنگ صورتی درخشان، این سنگ‌های قیمتی و دارای رنگ خاص با جذابیت خود قلب‌ها را می‌ربایند. قصد دارید زودتر به عشق خود پیشنهاد ازدواج را مطرح کنید؟ به دنبال یک حلقه نامزدی اصل با سنگ صورتی هستید؟ در اینجا برخی از توصیه‌‌های کارشناسان جواهرات شفیع برای خرید حلقه‌های نامزدی صورتی وجود دارد که راهنمای خوبی برای شما خواهد بود

.

1.     حلقه نامزدی برش کوسن Halo

انگشتر سنگ مورگانیت از هر نظر زیبا و ظریف است و هر دختری را به خود جلب می‌کند. سنگ قیمتی حلقه نامزدی برش کوسن Halo با رنگ لذت بخش و زیبایی مقاومت ناپذیر، نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. اطراف آن توسط هاله‌ای با شکوه و درخشان احاطه شده است که جذابیت آن را برجسته می‌کند.


2.     انگشتر مورگانیت کوسن الهام گرفته از آرت دکو

با تامل در دوره‌ای از اشکال جسورانه و طرح‌‌های گویا، این انگشتر شکاف شکسته با الهام از هنر دکو، چشم اندازی از شکوه و عظمت است. در انگشتر سنگ مورگانیت کوسن، قلاب بسته‌بندی شده در داخل هاله هندسی، به راحتی تماشایی به نظر می‌رسد. درخشش الماس در تنظیمات حاشیه و روکش به عظمت کلی طرح می‌افزاید. این انگشتر متناسب با یک خانم امروزی طراحی شده است.



3.     حلقه سنگ تورمالین صورتی بیضی تک نگین با الماس

آیا خانم شما علاقمند به جواهرات ساده و زیبا است؟ خب خرید این حلقه برای پیشنهاد ازدواج به او عالی خواهد بود. سنگ صورتی تورمالین بیضی شکل با جذابیت نفس‌گیر دل را به سرقت می‌برد و طراحی آن باعث ایجاد حس آرامش می‌شود.


4.     حلقه کلاسیک رز کوارتز و الماس سه سنگی

این حلقه نامزدی سنگ صورتی نمادی از گذشته، حال و آینده داستان عشق شما را روایت می‌کند. مطمئناً هر بار که نامزدتان چشم به حلقه نامزدی صورتی می‌اندازد به یک سفر عجیب از خاطرات شیرین با شما میرود. سنگ کوارتز گل رز و الماس‌های درخشان روی ساقه براق به زیبایی مکمل یکدیگر هستند و این قطعه جواهر را به یک اثر بصری مطلق تبدیل می‌کنند.


انگشتر یاقوت کبود صورتی بیضی شکل

جذابیت منحصر به فرد این انگشتر سنگ صورتی واقعاً غیرقابل توصیف است. این قطعه طلا و جواهرات خیره کننده با یک یاقوت کبود صورتی زیبا و در یک قاب شیک تزئین شده است. نقوش پروانه‌ای با جزئیات دانه‌های پیجیده گیاهی، زیبایی گوهر زرق و برق‌دار را بیشتر می‌کند. سنگ‌های الماس جلوه لوکس این حلقه نامزدی سنگ صورتی را بیشتر می‌کنند.

اگر می‌خواهید طرح‌های بیشتری از جواهرات و حلقه نامزدی ببینید، به سایت جواهرات شفیع بروید و جهت خرید با ما در تماس باشید.

خرید سنگ صورتی قیمت حلقه صورتی فروش حلقه نامزدی مدل حلقه نامزدی
ثبت نظر